شناسهٔ خبر: 32477182 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

هواوی Y5 2019 با پردازنده مدیاتک در سه رنگ رونمایی شد

امیرعباس کهربا / gsmarena

صاحب‌خبر -

هواوی وای ۵ نسخه‌ی ۲۰۱۹ که اوایل ماه اطلاعاتی از آن فاش شده بود، سرانجام، به‌طور رسمی رونمایی شد. این گوشی که ازنظر مشخصات شباهت زیادی به وای ۶ پرو ۲۰۱۹ دارد، درمقایسه‌با این گوشی نمایشگر کوچک‌تر و حافظه‌ی رم کمتر و دوربین سلفی ضعیف‌تری دارد.

وای ۶ پرو ۲۰۱۹ نمایشگری ۶.۰۹ اینچی و حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دارد و درمقابل، وای ۵ نسخه ۲۰۱۹ نمایشگر ۵.۷۱ اینچی و حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی. غیر از تفاوت‌های یادشده، سایر مشخصات دو گوشی اندرویدی مذکور کاملا یکسان هستند.

هواوی وای 5 نسخه 2019 / Huawei Y5 2019

هواوی Y5 نسخه ۲۰۱۹ از پردازنده‌ی هلیو A22 ساخت شرکت تایوانی مدیاتک بهره می‌برد و اندروید ۹ با رابط کاربری EMUI 9 را اجرا می‌کند. هواوی دو نسخه‌ی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی را برای این محصول در نظر گرفته و هر دو نسخه از امکان افزایش حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت به‌کمک کارت حافظه برخوردار هستند.

مقاله‌های مرتبط:

  • درآمد هواوی در سه‌ماهه‌ نخست ۲۰۱۹ با رشدی ۳۹ درصدی مواجه شد
  • بررسی ویدیویی هواوی پی 30 پرو

جدیدترین گوشی هواوی دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی در پشت خود دارد و باتری ۳,۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی آن ازطریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود. هرچند هواوی سخنی از قیمت گوشی و زمان عرضه‌ی وای ۵ نسخه‌ی ۲۰۱۹ به‌میان نیاورده، قرار است در رنگ‌های مشکی، مشکی مات، قهوه‌ای کهربایی و آبی یاقوتی عرضه شود که غیر از رنگ آبی، سایر نسخه‌ها از ظاهری چرمی بهره می‌ببرند.

بیشتر بخوانید:

آنر 8 اس با طراحی خاص و قیمت ۱۳۰ دلاری معرفی شد
درآمد هواوی در سه‌ماهه‌ نخست ۲۰۱۹ با رشدی ۳۹ درصدی مواجه شد
گزارش جدید سازمان سیا از ارتباط هواوی و دولت چین پرده برداشت
بررسی ویدیویی هواوی پی 30 پرو
۷ گوشی آنر با قیمت زیر ۳ میلیون تومان را بشناسیم

برچسب‌ها:

نظر شما