شناسهٔ خبر: 32474763 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا - چین؛

یدالله محبی هم طلایی شد/ چهار طلا و یک برنز در روز دوم

نماینده سنگین وزن تیم ملی کشتی آزاد ایران موفق شد با کسب پیروزی در دیدار فینال رقابتهای قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین مصاف دومین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا یداله محبی ملی پوش وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان با پیروزی در فینال این وزن به مدال طلا رسید. وی در دیدار فینال با نتیجه ۲ بر یک ژی وی دنگ دارنده مدال نقره جهان و بازی‌های آسیایی از چین را از پیش رو برداشت و به مدال طلا دست یافت.

محبی صبح امروز در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر از سد مظفر ژاپویف از قرقیزستان گذشت. وی در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر صفر دونگ هوان کیم از کره جنوبی را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. محبی در این مرحله مقابل حسن بوی رحیم اف از ازبکستان نیز با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و راهی دیدار فینال شد.

پیش از این علیرضا کریمی، کامران قاسم پور و بهنام احسان‌پور هم در اوزان ۹۲، ۸۶ و ۶۱ کیلوگرم که ظهر امروز برگزار شد به مدال طلا دست یافتند و محمد نخودی هم در وزن ۷۴ کیلوگرم برنز گرفت.

بدین ترتیب دومین و آخرین روز از رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب چهار مدال طلا و یک برنز در پنج وزن دوم برای تیم ملی ایران به پایان رسید.

نظر شما