شناسهٔ خبر: 32474716 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد

ضرورت باز تعریف شفاف مأموریت پژوهشکده‌های معاونت فرهنگی

دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نیازسنجی و سیاست گذاری برای تأمین نیاز محتوای فرهنگی دانشگاه از مهمترین وظایف پژوهشکده هاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، نشست شورای هماهنگی پژوهشکده‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بازتعریف شفاف از مأموریت و تدوین برنامه‌های این پژوهشکده‌ها در سال ۹۸ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تشکیل شد.

دکتر کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست بر باز تعریف شفاف از مأموریت پژوهشکده‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: نیازسنجی و سیاست گذاری برای تأمین نیاز محتوای فرهنگی دانشگاه از مهم‌ترین وظایف این پژوهشکده هاست.

وی خاطرنشان کرد: سرعت بخشیدن و بررسی پیشرفت برنامه‌های چهار پژوهشکده معاونت فرهنگی و دانشجویی و همچنین بررسی وضعیت فرهنگی دانشگاه در ستاد و صف از جمله مواردی است که باید با جدیت در دستور کار قرار داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این نشست، رؤسای پژوهشکده‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گزارشی از اهم برنامه‌های اجرا شده در سال ۹۷ و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال ۹۸ خود را ارائه کردند.

انتهای پیام

نظر شما