شناسهٔ خبر: 32474688 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اصفهانی و اقدسی؛ مدرسان عصر جدید

تهران - ایرنا - با پایان یافتن مرحله مقدماتی مسابقه استعدادیابی «عصرجدید»، مدرسانی از حوزه‌های مختلف هنری، ورزشی و سرگرمی، راه‌یافتگان به مرحله نهایی را آموزش می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، مجموع راه‌یافتگان به فینال برنامه «عصر جدید» با رای مستقیم هیات داوران و آرای مردمی و دریافت‌کنندگان اعتبارنامه طلایی، حدود 69 اجرا را تشکیل داده‌اند که قرار است فرصتی یک‌ هفته‌ای را با آموزش مدرسان جدید طی کنند.
این آموزش ها از 2 روز پیش آغاز شده است و محمد اصفهانی خواننده پاپ و ارشا اقدسی طراح حرکات بدلکاری از جمله این مدرسان هستند. همچنین استادان دیگری در روزهای آتی به این جمع اضافه خواهند شد.
‎با تکمیل شدن کادر مربیان و با پایان یافتن فرصت مهارت‌آموزی، هیات اصلی داوری، فینالیست‌های «عصرجدید» را انتخاب می‌کنند و ضبط دوره نهایی اولین فصل از مسابقه به تهیه کنندگی احسان علیخانی آغاز خواهد شد.
‎قسمت بیست و پنجم (آخرین قسمت) از فصل مقدماتی این برنامه، یکشنبه آینده ساعت 22:30 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
بنا به این گزارش، ارشا اقدسی متولد 1361 در تهران و بدلکار حرفه ای سینما و تلویزیون است، علاقه اش به ورزش های رزمی او را با رشته آیکیدو (رزمی ژاپنی) آشنا کرد، تا آنجا پیش رفت که مربی این رشته هم شد.
وی جزو اولین نفراتی بود که پایه بانجی جامپینگ را در ایران پایه گذاری کرد و در ایران سکوی بانجی جامپینگ احداث کرد و مدرک مربی گری این رشته را گرفت.
این بدلکار تا کنون موفق شده است جوایز متعددی در این رشته را دریافت کند، بهترین پرش با ماشین در جشنواره جهانی بدلکاران – روسیه – ۲۰۱۴ و اسکار بدلکاری برای فیلم جیمز باند و سقوط آسمانی 2012 SAG Award از جمله جوایزی است که او دریافت کرده است.
محمد اصفهانی نیز در سال ۱۳۷۳ به عنوان اولین تجربه کاری خود تیتراژ سریال آوای فاخته با ترانه‌سرایی ساعد باقری و کارگردانی بهمن زرین‌پور را به عنوان اولین تیتراژ اجرا کرد.
وی به عنوان بهترین خواننده پاپ دهه ۸۰ از سوی مجله ترانه‌ماه، نشریه موسیقی پاپ ایران و به عنوان بهترین خواننده تیتراژ سال ۹۱ از طرف موسیقی ما به خاطر تیتراژ سریال یه تیکه زمین انتخاب شد.
فراهنگ**9210 ** 9246 **

نظر شما