شناسهٔ خبر: 32474651 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شاید 6 امتیاز کسرشده به تیم ما برگردد؛

علوی: باید واقع‌بین باشیم؛ شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی برابر نساجی، گفت: بازیکنان ما به دنبال درخشش و پیدا کردن شانس برای انتقال به تیم‌های بزرگتر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  سید محمد علوی در نشست خبری پیش از بازی فردا تیمش برابر نساجی، گفت: بازی فردا برای استقلال خوزستان خیلی اهمیت دارد برای پیروزی به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم سه امتیاز را بگیریم.

علوی در ادامه در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی فردا، عنوان داشت: نساجی یک تیم جنگجو است. آن‌ها مثل ما جنگنده هستند. مقابل نفت مسجدسیلمان نشان دادیم برای هر توپ برنامه داریم و زحمت می‌کشیم. آنالیز خوبی از نفت مسجد سلیمان داشتیم و فردا با تلاش فراوان به دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی در ادامه در مورد اینکه تیمش بعد از اینکه از حریفان عقب می‌افتد برنامه‌ای برای جبران ندارد و سخت به بازی بر می‌گردد، اظهار داشت: در بازی با فولاد به بازی برگشتیم اما کم تجربگی کردیم و بازی را به دست خودمان خواباندیم. در بازی نفت مسجد سلیمان هم نشان دادیم که می‌توانیم گل نخوریم و به دنبال گلزنی باشیم. بازیکنان ما در آن مسابقه هر کدام به اندازه چهار نفر دویدند. در این هفته در کنار جنگندگی به دنبال گلزنی هم هستیم.

علوی در مورد اینکه آیا شانسی برای ماندن تیمش در لیگ برتر قائل است یا خیر، گفت: روی کاغذ شانس داریم اما در واقعیت نه. خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم. من به عنوان یک مربی جوان کار خودم را می‌کنم و می‌خواهم خودم را نشان دهم. بازیکنانمان هم همین شرایط را دارند. آن‌ها هم الان برای اهداف خودشان و اینکه سال بعد مورد اقبال سایر تیم‌ها قرار می‌گیرند بازی می‌کنند و فوتبال پاکی را به نمایش می‌گذارند. ما می‌خواهیم نشان دهیم که سقوط حق‌مان نبوده است و اگر آن 6 امتیاز اضافه شود نباید سقوط می‌کردیم. مدیریت باشگاه به دنبال بازگرداندن 6 امتیاز است تا این اتفاق بیفتد.

وی در پایان در مورد تاثیر تحریم‌ها بر پرداخت نشدن بدهی بازیکنان سابق این تیم و کسر امتیاز از استقلال خوزستان، گفت:‌ تحریم هم تاثیر گذار بوده است. شاید با استفاده از همین موضوع ‌بتوانیم 6 امتیاز را بازگردانیم.

 

نظر شما