شناسهٔ خبر: 32473789 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم تشکیل سامانه مشاوره ایثارگران

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مجمع ایثارگران گفت: برای رسیدگی به مشکلات جانبازان و ایثارگران سامانه مشاوره ایثارگران در بنیاد شهید تشکیل شود.

صاحب‌خبر -
لزوم تشکیل سامانه مشاوره ایثارگرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز گیلان، نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با مجمع ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدای استان که در آستانه برگزاری کنگره شهدای شیمیایی و گرامیداشت شهدای بهداشت و درمان گیلان برگزار شد گفت: کمبود دارو و بیکاری فرزندان از مهمترین مشکلات یادگاران دفاع مقدس است که مسئولان ذیربط باید برای حل آن اهتمام بیشتری داشته باشند.
آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران یاوران انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری محسوب می شوند افزود: در زمانی که تمام قدرت های سلطه گر بسیج شده اند تا انقلاب را از مسیرش خارج کنند  تجارب و روحیه فداکاری جانبازان و ایثارگران چراغ راه هدایت جوانان برای مقابله با توطئه های دشمنان است.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات جانبازان و ایثارگران خواستار تشکیل سامانه مشاوره در بنیاد شهید و امور ایثارگران شد و گفت:سامانه مذکور باید بتواند پاسخگوی نیاز جانبازان و ایثارگران باشد.
امام جمعه رشت بر تلاش مجاهدانه مسئولان برای برطرف کردن مشکل جامعه ایثارگران تاکید کرد و یادآور شد : اگر مدیری نمی تواند برای ایثارگران کاری انجام دهد مسئولیت خود را به دیگران که توانمندی دارند، بسپارد.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی ها به من می گویند چرا در نمازجمعه برخی مشکلات مشکلات را بیان نمی کنید گفت: مسئولان دستگاه های مختلف را در دفتر فرا می خوانم و از آنها مطالبه گر مشکلات مردم هستم ضمن اینکه بنای بنده این است عاقلانه، منطقی و معقولانه مطالبه گر دردهای مردم باشم.
کنگره شهدای شیمیایی و گرامیداشت شهدای بهداشت و درمان گیلان، چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمینی(ره) رشت برگزار  می شود.

نظر شما