شناسهٔ خبر: 32473204 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی:

ستاد المپیک و پارا المپیک «توکیو» راه اندازی می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در حوزه ورزش، راه اندازی ستاد ۲۰۲۰ در جهت المپیک و پارا المپیک توکیو یکی از مهم ترین رویکرد های اداره کل خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ فرزاد فتاحی صبح امروز در نشست با سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری به بیان مهم ترین مباحث ورزش و جوانان استان پرداخت و اظهار کرد: در حوزه ورزش، راه اندازی ستاد ۲۰۲۰ در جهت المپیک و پارا المپیک توکیو یکی از مهم ترین رویکرد های اداره کل خواهد بود.

وی افزود: توسعه ورزش قهرمانی نیز یکی از اصلی ترین برنامه های اداره کل ورزش استان خواهد بود، همچنین ورزش بانوان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که باید آن را در مسیر و جایگاه حقیقی خود قرار دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص حوزه جوانان عنوان کرد: توسعه خانه جوانان در دستور کار قرار دارد و در این راستا ۷ خانه جوان نیز در سال جاری و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

فتاحی اذعان کرد: مسائلی در خصوص بحث قرار داد های همکاران در هیئت های ورزشی وجود دارد که رفع آن ها می‌تواند به اداره کمک کند.

حسن جعفری، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری نیز در این نشست گفت: مسائل ورزش و جوانان از موضوعات اصلی و کلیدی جامعه است و در این راستا بحث نشاط و امید آفرینی را به عنوان یکی از مهم ترین مطالبات جامعه دنبال می‌کنیم.

وی افزود: در حوزه جوانان، دشمن برنامه ریزی گسترده ای، چه در بحث جنگ نرم و چه در بحث جنگ اقتصادی انجام داده است ولی متاسفانه علی رغم اینکه جوانان موضوع اصلی جامعه هستند، در برنامه های مسئولین آن طور که باید به آن پرداخته نشده است.

سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری ادامه داد: به عبارت دیگر برای سرمایه گذاری که دشمنان در حوزه جوانان کرده اند، برنامه ریزی مناسب و هزینه کافی نشده است.

جعفری بیان کرد: از دیگر موضوعات پر اهمیت در جامعه، بحث فضای مجازی است که اثرگذاری بسیاری بر افکار مخاطبین خود دارد و باید برنامه ریزی مناسبی در این خصوص با همکاری ستاد ساماندهی امور جوانان، اداره کل ورزش و جوانان و سایر دستگاه های مربوطه صورت گیرد.

وی اضافه کرد: این مسئله موضوع مهمی است که باید با همکاری همه دستگاه ها آن را از تهدید به فرصت تبدیل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما