شناسهٔ خبر: 32472551 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شرکت توانیر: برخورد بیل‌مکانیکی دلیل قطعی برق فولادشهر بود

این شركت در بيانيه اي علت قطعي برق ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و اخلال در بازي تيمهاي ذوب اهن و الوصل را اصابت بيل مكانيكي شهرداري با كابل برق اعلام كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، این شرکت در بیانیه‌ای علت قطعی برق ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و اخلال در بازی تیمهای ذوب اهن و الوصل را اصابت بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق اعلام کرد.

در این بیانیه تصریح شده: علت قطع برق ورزشگاه فولادشهر که دقایقی  به طول انجامید، اصابت بیل مکانیکی شهرداری با کابل برق بود که با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی شرکت توزیع برق و استقرار مولد برق در محل، برق ورزشگاه در کوتاه‌ترین زمان وصل شد.

این گزارش می‌افزاید: ورزشگاه مذکور برخلاف الزامات سازمان پدافند غیرعامل تا کنون به ژنراتور اضطراری و یا فیدر رزرو دوم مجهز نشده و صنعت برق این موضوع را طی مکاتبات متعدد به مسؤولان این ورزشگاه متذکر شده است.

اخبار رسیده از رسانه‌ها حاکی است قطع برق در دقیقه 50 بازی تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الوصل امارات رخ داد‌ و حدود 5 دقیقه نیز ادامه داشت که به جهت پوشش منطقه‌ای بازی‌ها، با بروز واکنش‌هایی همراه شد.

انتهای پیام/63062/م/

نظر شما