شناسهٔ خبر: 32470861 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

دغدغه کرانچار؛ با امیدها مثل بزرگسالان رفتار کنید

زلاتکو کرانچار خواهان همکاری فدراسیون، سازمان لیگ و باشگاه ها برای آماده سازی هرچه بهتر تیم امید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته جلسه ای میان کرانچار و اعضای کمیته فنی فدراسیون برگزار شد و در آن جلسه زلاتکو کرانچار برنامه های خود برای حضور قدرتمند در مرحله نهایی انتخابی المپیک 2020 توکیو را اعلام کرد.


سرمربی 62 ساله تیم امید طی روزها و هفته های گذشته به شدت تحت فشار بوده و به صورت آشکارا مخالفت هایی با حضور او روی سکان تیم امید انجام شده است.


با این حال کرانچار در جلسه روز گذشته با اشاره به عدم همکاری باشگاه ها در مرحله مقدماتی المپیک که در فرودین ماه 1398 برگزار شد، بار دیگر اعتراض خود را به گوش آنها رساند. سرمربی کروات تیم ملی در جلسه ای که برگزار شده به طور کامل و به صورت جزئی برنامه های خود برای آماده سازی تیمش را ارائه کرده و درخواست کرده تا همکاری بیشتری با او انجام شود.


تیم امید در شرایطی آماده مرحله اول مقدماتی المپیک شد که کرانچار تنها 5 روز تمام بازیکنان را در اختیار داشت و برخی باشگاه ها نظیر سایپا و پدیده و .. علیرغم اینکه قول داده بودند تا بازیکنان خود را در آخرین بازی سال 97 در اختیار تیم امید قرار بدهند، از انجام این کار به دلیل حساسیت بازی ها صرف نظر کردند.

 


در واقع درخواست اصلی کرانچار این بوده که مانند تیم بزرگسالان بازیکنان تیم امید هم زمان بیشتری در اختیار او قرار داشته باشند و با اشاره به این نکته که اکثر بازیکنان تیم امید در باشگاه های خود فرصت بازی پیدا نمی کنند، به اهمیت در اختیار داشتن آنها برای نگه داشتن آنها در فرم بازی می گوید.


کرانچار در جلسه روز گذشته تاکید کرده که در صورت امکان بازیکنان در آذر ماه سال که همزمان با برگزاری رقابت های لیگ و جام حذفی در فصل آینده است، بازیکنان را برای برگزاری اردویی بلند مدت در اختیار داشته باشد.


مرحله نهایی انتخابی المپیک توکیو 2020 دی ماه سال 98 در تایلند برگزار می شود. تیم امید ایران از المپیک 1976 تاکنون موفق به حضور در این رقابت ها نشده است و مسئولان امیدوارند این طلسم سرانجام با کرانچار یا هر مربی دیگری شکسته شود و برای همین هم است که طی هفته های اخیر سرمربی کروات را تحت فشار قرار داده اند.

نظر شما