شناسهٔ خبر: 32468180 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

از سوی حوزه هنری کهگیویه و بویراحمد صورت گرفت؛

عرضه سه نمایشنامه از رضا گشتاسب در نمایشگاه کتاب تهران

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 3 نمایشنامه تولیدی حوزه هنری این استان در سی دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در معرض دید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در کهگیلویه و بویراحمد، شریف اسلامی گفت: این آثار شامل نمایشنامه‌های «چند خواب از زندگی بارانی»، «پاییز نگفته بود» و «کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین» نوشته رضا گشتاسب و از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: موضوع این نمایشنامه‌ها در حوزه دفاع مقدس است و در سال 97 توسط انتشارات نودا به چاپ رسیده‌اند. در این آثار، نگاهی متفاوت به جنگ از منظر آدم‌های کمتر دیده شده، برجسته است.

اسلامی عنوان کرد: همچنین نمایشنامه‌ای دیگر از این هنرمند حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با عنوان «ماموریت جدی آقای چرچیل» که در بستری کمیک به روایت شهری گمشده می‌پردازد، در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

سی دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» صبح روز سه شنبه ۳ اردیبهشت با حضور مسئولین بلندپایه کشوری افتتاح شد و تا ۱۴ اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دایر است.

بیش از ۳۰ کشور دنیا در این نمایشگاه حضور دارند و چین، کشور مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران است.

نظر شما