شناسهٔ خبر: 32468158 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار یزد:

تعامل ایرنا و روابط عمومی ها موجب کاهش آسیب فضای مجازی می شود

یزد- ایرنا- استاندار یزد گفت: ارتباط و تعامل بیشتر میان ایرنا و روابط عمومی ها شاید بتواند خیلی از آسیب های فضای مجازی را کاهش دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا 'محمدعلی طالبی' روز چهارشنبه در دیداری صمیمی با خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر یزد که در محل استانداری این استان انجام شد اظهار داشت: لازمه موفقیت در تبیین سیاست های دولت و مدیریت ارشد استان تقویت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که خبرگزاری جمهوری اسلامی نقش اساسی در این بخش دارد.
وی اضافه کرد: امیدوارم امسال هم با توجه به وجود نیروهای فعال و پویا و با برنامه های انجام شده ، عملکرد موفق ، موثر و مفیدی را از خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان شاهد باشیم.
وی با بیان اینکه ایرنا باید برای اجرای 2 مأموریت برنامه ریزی کند ، افزود: در مرحله اول باید برنامه ریزی منسجمی در بحث مأموریت های دولت و تبیین این سیاست ها و برنامه ها در ایرنا تعریف شود.
استاندار یزد اضافه کرد: مرحله دوم ،راهبردها و اولویت هاست و مدیریت استان معتقد است خبرگزاری جمهوری اسلامی باید با تولیدات هدفمند برای تبیین و تقویت این اولویت ها و ارتباط میان دولت و مردم گام بردارد.
طالبی با اشاره به اینکه برخی از این اولویت ها نیازمند فرهنگ سازی ، گفتمان سازی و تقویت مباحث اجتماعی است ، ادامه داد: موفقیت برخی اولویت ها همچون اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی ، اقتصاد دانش بنیان و فناوری ها نیازمند همراهی و مشارکت مردم است.
وی تأکید کرد: در این بخش، لازمه موفقیت، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی است که محور این کار علاوه بر روابط عمومی ها ، ایرناست که می تواند به تقویت روابط عمومی ها نیز کمک کند.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان یزد، ایجاد ارتباط سیستماتیک میان رسانه ها بویژه ایرنا با روابط عمومی ها را زمینه ساز ایجاد و تقویت بستر مناسب در حوزه اطلاع رسانی برای معرفی اولویت های دولت و استان عنوان کرد.
طالبی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در برخی موارد همچون حوادث غیرمترقبه و سفر مسئولان نظام به استان ، خبرگزاری ایرنا در کنار سایر رسانه ها می تواند بار اطلاع رسانی را به عهده گرفته و به صورت تخصصی و علمی، اخبار را منتقل کند.
1968/ 6197

نظر شما