شناسهٔ خبر: 32467962 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اطلاع رسانی تبلیغی

داهوا پارس فروش و نصب سری جدید دوربین مدار بسته داهوا را آغاز کرد

صاحب‌خبر -

داهوا پارس ارائه کننده دوربین های مداربسته داهوا در ایران ، عرضه محصولات جدید این برند محبوب را آغاز کرد. محصولات جدید شامل دوربین های حرفه ای HDCVI و همچنین دوربین های تحت شبکه IP داهوا می باشد. برخی از امکانات سری جدید شامل وضوح تصویر بالا، قابلیت های دید در شب استارلایت (star light) که به دید در شب رنگی نیز معروف است، قابلیت های پیشرفته و جدید Pir و تشخیص چهره، قابلیت های ضد نور WDR و همچنین سری جدید محصولات دوربین مدار بسته با میکروفون داخلی می باشد.

 

لیست قیمت جدید داهوا منتشر شد :

داهوا پارس لیست جدید محصولات Dahua را با قیمت های مناسب منتشر کرده است. فروشندگان سیستم های امنیتی می توانند با مراجعه به وب سایت داهوا پارس در بخش همکاران ثبت نام نمایند و از درصد تخفیف های فروش ویژه همکاری برخوردار شوند.

همچنین پیشنهادات روزانه فروش محصولات داهوا در این وب سایت منتشر می شود. برای اطلاع بیشتر در مورد محصولات داهوا به سایت زیر مراجعه نمایید:

www.dahuapars.com

تصویر ساختمان داهوا در شنزن چین

درباره داهوا :

داهوا یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین برندهای دوربین مدار بسته در دنیا است که توانسته رتبه دوم پرفروش ترین تجهیزات نظارت تصویری را کسب نماید. وقتی صحبت از مارک های چینی می شود همه اجناس بی کیفیت را بیاد می آورند اما شاید بد نباشد بدانید داهوا توانسته رقبای اروپایی و آمریکایی بزرگی مثل Bosch آلمان و سامسونگ کره را کنار بزند.

کیفیت محصولات داهوا به قدری ارتقا پیدا کرده که حتی بنظر می رسد بزودی به رتبه اول دنیا در زمینه سیستم های مدار بسته برسد.

تنوع دوربین ها و دستگاه های ضبط تصاویر Dahua انقدر زیاد است که تمامی نیازهای مشتریان را در مقیاس های مختلف و برای مقاصد متفاوت تامین می کند. امروزه از محیط های کوچک مسکونی و فروشگاه ها گرفته تا سازمان ها کارخانجات و ادارات بزرگ و همچنین بسیاری از اماکن عمومی دنیا از قبیل ورزشگاه ها و استادیوم ها تا فرودگاه ها، خیابان ها و بنادر به سیستم های دوربین مدار بسته داهوا مجهز هستند.

دوربین های مدار بسته داهوا را با گارانتی اصلی بخواهید :

در حالی که بازار پر است از برندهای تقلبی و بی کیفیت با عناوین مختلف، چنانچه قصد دارید محل خود را به دوربین های مداربسته تجهیز کنید ، در خرید و نصب دوربین های داهوا Dahua با گارانتی اصلی شک نکنید. محصولات Dahua را از داهوا پارس با گارانتی معتبر بخواهید.

داهوا پارس فروش و نصب سری جدید دوربین مدار بسته داهوا را آغاز کرد

چگونه بهترین مدل دوربین ها را انتخاب کنیم ؟

انتخاب بهترین مدل داهوا از بین صدها مدل برمی گردد به قابلیت های مورد نیاز شما. ابتدا باید نیازهای خود را مشخص کنید. مثلا می خواهید تصاویر را با چه وضوحی و از چه فاصله ای ببینید. آیا دید در شب مورد نیاز شما چند متر است (IR distance). آیا دوربین در محل رو به نور نصب می شود (WDR) ، آیا نیاز به میکروفون داخلی دارید؟ می خواهید وضوح را با چه جزئیاتی ببینید؟ سوالاتی از این دست انتخاب های شما را مشخص می کنند. اما برای انتخاب بهتر ، حتما باید با یک کارشناس دوربین مدار بسته مشورت کنید.

در زمینه نصب دوربین های داهوا ، نمایندگی داهوا پارس کارشناسانی را برای پاسخگویی و مشاوره رایگان در نظر گرفته است. همچنین در برخی از موارد که نیاز باشد از محل شما برایگان بازدید می کنند.

به این ترتیب شما بهترین پیشنهادات را خواهید گرفت و از بین آنها می توانید انتخاب کنید.

 

قیمت و هزینه دوربین های داهوا چقدر است؟

قیمت های محصولات داهوا در رنج متوسط قرار گرفته است و طبیعتا هر چه دوربین ها حرفه ای تر شود قیمت آنها نیز بالاتر می رود. همانطور که می دانید همیشه در بازار های مختلف محصولات بی کیفیتی وجود دارند که با قیمت های بسیار ارزان به فروش می رسند. اما با کمی هزینه بیشتر و خرید محصولات داهوا شما از نظر امنیت آسوده خاطر خواهید بود.

برای اطلاع از قیمت های داهوا نیز می توانید به وب سایت فوق الذکر مراجعه نمایید و آخرین لیست قیمت ها را دریافت کنید.

نظر شما