شناسهٔ خبر: 32467939 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مقام روس: واشنگتن برای وادار کردن کشور‌ها به اجرای سیاست‌هایش از تحریم بهره می‌برد

رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه اعلام کرد واشنگتن به سیاست تحریم‌ها ادامه می‌دهد تا کشور‌ها را وادار به اجرای خواسته‌های خود کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، والری گراسیموف، رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه، در هشتمین کنفرانس امنیت بین‌المللی در مسکو، تحریم را ابزاری برای آمریکا برای اجرای سیاست‌های مورد نظر خود خواند.

او در اظهاراتش گفت: واشنگتن به سیاست تحریم‌ها ادامه می‌دهد تا کشور‌ها را وادار به اجرای خواسته‌های خود کند.

رئیس ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه با اشاره به عهدشکنی‌های مکرر آمریکا در عرصه جهانی افزود: واشنگتن از طریق خروج تدریجی از پیمان‌ها و معاهدات، برای از بین بردن امنیت بین‌المللی تلاش می‌کند. ناچار خواهیم شد به اقدام واشنگتن برای از بین بردن معاهده منع موشک‌های هسته‌ای، واکنش نشان دهیم.

گراسیموف در بخشی دیگر از اظهاراتش با اعلام اینکه بیشتر خاک سوریه تحت حاکمیت دولت دمشق قرار گرفته است، تاکید کرد: روسیه به خواسته بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، عملیات نظامی را در این کشور برای مبارزه با تروریسم آغاز کرد. برای صلح و آشتی برخی طرف‌ها در سوریه تلاش می‌کنیم.

او همچنین اعلام کرد: حملات هوایی ائتلاف بین‌المللی آسیبی به تروریست‌ها وارد نکرد، بلکه حدود سه هزار غیر نظامی را به کشتن داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما