شناسهٔ خبر: 32467915 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعضای کمیسیون عمران شنبه به مناطق سیل‌زده گلستان سفر می‌کنند

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شنبه هفته آینده از مناطق سیل‌زده گلستان بازدید خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی شنبه هفته آینده (7 اردیبهشت ماه 97) به مناطق سیل زده گلستان سفر کرده و در جریان مجموعه اقدامات صورت گرفته قرار می‌گیرند.

در همین رابطه محمدرضا رضایی‌کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس،‌ اظهار داشت: این سفر شنبه (7 اردیبشهت ماه) صورت گرفته و اعضای کمیسیون از مناطق سیل زده این استان بازدید می‌کنند.

وی افزود: در سفر اعضای کمیسیون عمران مجلس به استان گلستان، روند امدادرسانی به سیل زدگان، اسکان آسیب دیدگان، اقدامات صورت گرفته برای مقابله با سیل و دلایل تشدید بحران سیل در این مناطق مورد بررسی قرار می گیرد.

وی گفت: در هفته های گذشته، اعضای کمیسیون عمران مجلس با سفر به استان های ایلام، خوزستان و لرستان از مناطق سیل زده بازدید کردند و در این میان بازدید از استان گلستان باقی مانده بود که این مهم نیز هفته آینده محقق می شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ئر خاتمه گفت: تدوین گزارش کمیسیون عمران مجلس درباره علل تشدید بحران سیل و اقدامات صورت گرفته برای مقابله و کنترل این بحران در مراحل نهایی قرار دارد و قطعا بعد از سفر کمیسیون به استان گلستان، گزارش نهایی شده و به صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما