شناسهٔ خبر: 32466998 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عملیات عمرانی بیمارستان یک هزار تختخوابی بزودی آغاز خواهد شد / اولین عمل جراحی پیوند کلیه در استان اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: قرارداد عملیات عمرانی بیمارستان یک هزار تختخوابی با قرارگاه خاتم انبیا به امضا رسید و بزودی کارهای اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

«قدرت اخوان اکبری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: تجهیز بیمارستان و ساخت بیمارستان های جدید از اولویت برنامه های عمرانی در سال جاری است که همچون سال های قبل با قوت ادامه خواهد داشت.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل، تصریح کرد: قرارداد عملیات عمرانی بیمارستان یک هزار تختخوابی با قرارگاه خاتم انبیا به امضا رسید و بزودی کارهای اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

 

این مقام مسئول، خاطر نشان کرد: پروژه های بیمارستان 910 تختخوابی امام رضا (علیه السلام)، مرکز فوق تخصصی ناباروری دانشگاه و داروخانه دانشکده دارو سازی از مهمترین پروژه های افتتاح شده در سال گذشته بود.

 

اخوان اکبری، افزود: خرید، نصب و راه اندازی دومین دستگاه «ام آر ای» و راه اندازی بخش فوق تخصصی گوارشی «بی آر اس پی» در بیمارستان امام خمینی (ره) از دیگر کارهای اجرایی در زمینه تجهیز بیمارستان ها بود.

 

وی، اظهار داشت: بخش اورژانس جامع بیمارستان امام خمینی با سه هزار متر مربع مساحت و 97 تخت راه اندازی شد که در بخش شمالغرب کشور یک مجموعه بی نظیر از خدمات اورژانسی است که در این بیمارستان به مردم ارائه خدمات خواهد کرد.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، یادآور شد: بزودی اولین عمل جراحی پیوند کلیه در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام خواهد شد و این خبر نوید بخش به بیماران دیالیزی استان خواهد بود که از این پس دیگر نیازی به مراجعه به سایر استان ها برای پیوند کلیه نخواهد بود.

نظر شما