شناسهٔ خبر: 32464174 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از دست اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان

نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری

نگاه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ، برگزاری جشنهای مردمی ، با مشارکت حداکثری و جدا از اختلاف سلیقه ها و حزب ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ستاد چهلمین سالگرد استان و ستادهای شهرستانی و نهادها و دستگاه های پر تلاش و رسانه های منتخب و برتر با اشاره به حضور پر شکوه مردم در برنامه های چهل سالگی نظام گفت :مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پیمان ناگسستنی خود را با آرمانهای امام راحل و شهدا تجدید کرده و آن را به رخ جهانیان کشیدند .
نصرت الله لطفی افزود: برای اولین بار در 22 بهمن ۹۷ بزرگترین راهپیمایی در تاریخ انقلاب به ثبت رسید به طوری که در هر شهری با افزایش 30 تا 50 درصدی حضور مردم بودیم.
وی گفت: مشکلات اقتصادی هم نتوانست جلوی حضور مردم را بگیرد و پاسخی محکم به استکبار داده شد که مسوولیت مسولان برای خدمت جهادی و صادقانه به مردم را بیشتر کرد .
جعفر عسگری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و دبیر ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان هم در این مراسم گفت: دو هزار و پانصد برنامه در چهلمین سالگرد با افتخار در استان برگزار شد که مهمترین آن ها همایش ادیان توحیدی، مراسم پیشگامان انقلاب ، نمایشگاه دستاوردهای نظام بود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان هم در این مراسم با اشاره به پیشتازی اصفهانی ها در همه عرصه های به خصوص همراهی و حمایت همه جانبه با انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت : کارنامه مردم با بصیرت استان اصفهان در جشن چهل سالگی درخشان و نمایان بود همان طور که در حادثه اخیر و کمک و امداد رسانی به مناطق سیل زده هم بیشترین کمک را کردند .
آیت الله طباطبایی افزود: انقلاب اسلامی با مراسم بزرگی همچون یوم الله ۲۲ بهمن که همواره نور بخش هم بوده حفظ شده و همین حماسه ها باعث مایوس شدن دشمنان شده است .
در این مراسم لوح تقدیر آیت الله جنتی از طرف قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اهدا شد.

در این آیین از مسوولان کمیته های اجرایی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خبرگزاری های فعال تجلیل شد .

عکس: مهدی ستوده 

 
نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری
نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری نگاه شورای هماهنگی برگزاری جشنهای مردمی با مشارکت حداکثری

نظر شما