شناسهٔ خبر: 32461637 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لژیونر فوتسال ایران:

میلیاردی هم پول بدهند دیگر در لیگ چین نمی‌مانم

لژیونر فوتسال ایران می‌گوید با اتمام قراردادش با تیم شنزن چین دیگر در این کشور نمی‌ماند حتی اگر به او پیشنهاد میلیاردی بشود.

صاحب‌خبر -

قدرت بهادری در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم شنزن چین و لیگ فوتسال چین گفت: تقریباً روزهای آخر لیگ فوتسال چین است. شش یا هفت بازی دیگر تا پایان لیگ مانده است و الان در صدر جدول هستیم. با تیم دوم چهار و با تیم سوم شش امتیاز فاصله داریم.

وی افزود: ان شاءالله بیستم خرداد لیگ چین تمام می‌شود. بعد از آن ۲۰ روز به مرخصی می آییم و سپس دوباره برای جام باشگاه‌های آسیا آماده می شویم. مردادماه و بعد از جام باشگاه‌های آسیا قراردادم با تیم شنزن چین تمام می‌شود و بر می‌گردم.

لژیونر فوتسال ایران با بیان اینکه باشگاه شنزن خیلی حرفه ای است، تصریح کرد: شاید از نظر کیفیت بازیکنان چینی فوتسالیست‌های خوبی نباشند ولی فوق العاده حرفه ای هستند. باشگاه مطب، سالن فیزیوتراپی، سالن آکادمی و سالن وزنه اختصاصی دارد و همه چیز سر جای خودش است.

بهادری به بزرگترین مشکلش در چین اشاره کرد و افزود: با این حال برای بعضی‌ها مثل من که خانواده دوست هستند، دوری از ایران و خانواده ام سخت است و اذیت می‌شوم. خدا را شکر از نظر مالی مشکلی در چین نداشتیم و در هر تاریخ مقرر و حتی زودتر پولمان را داده اند. مشکلم فقط همین دوری خانواده و کشور است. سختی غذا هم بود که خدا را شکر این مشکل هم برطرف شد.

وی تصریح کرد: بعد از پایان قراردادم با تیم شنزن به ایران بر می‌گردم و بعد برای تیم فصل آینده تصمیم می‌گیرم. قطعاً فصل آینده در لیگ چین نمی مانم. اگر پیشنهاد بیشتر و میلیاردی هم بدهند دیگر در چین نمی مانم فقط به خاطر دوری از خانواده.

لژیونر فوتسال ایران یادآور شد: چینی‌ها مسابقاتشان را در حد جام باشگاه‌های آسیا برگزار می‌کنند. واقعاً برگزاری بازی‌ها مرتب و منظم است و پخش تلویزیونی هم دارند. همانطور که گفتم تنها مشکل شخص من دوری از خانواده ام است.

بهادری در پایان درباره اینکه برنامه اش برای فصل بعد چیست؟ گفت: به بهترین پیشنهادی که از ایران یا یک کشور نزدیک به ایران داشته باشم پاسخ مثبت می‌دهم. تا ببینم خدا چه می‌خواهد. بعد از پایان جام باشگاه‌های آسیا، بازیکن آزاد هستم و سهمیه خارجی محسوب می‌شوم.

نظر شما