شناسهٔ خبر: 32457911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

جمالی نوبندگانی تشریح کرد:

چه کسی مسئول حملات سریلانکا است

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مسئولیت حمله تروریستی سریلانکا را برعهده حامیان گروه‌های تروریستی به خصوص داعش دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدجواد جمالی نوبندگانی با اشاره به حادثه تروریستی سریلانکا گفت: آمریکا نیروهای مسلح تروریستی را ایجاد کرد که اکنون کنترل این نیروها از دستش خارج شده و آنها در غرب و آمریکا گسترده شده‌اند.

محمد جمالی نوبندگانی

 

وی یادآور شد: روزی که آمریکا داعش را ایجاد کرد تصور نمی‌کرد که نیروهای داعش به اروپا و آمریکا بروند و اکنون وارد آسیای میانه و جنوب آسیا شده و شرق و جنوب شرق آسیا همچون کشورهای فیلیپین، اندونزی، مالزی و سنگاپور را تهدید می‌کنند. این یعنی کار از دست آنها خارج شده است اکنون زمانی است که همه کشورها باید به صورت واقعی با تروریسم مبارزه کنند تا این که هر طور خواستند رفتار شده و در مقاطع مختلف برخورد صورت گیرد.

به گزارش ایسنا این عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به فتوای برخی مقامات عربستانی مبنی بر جهاد نکاح برای داعش گفت: ترامپ اعتراف کرد که حکومت قبلی آمریکا داعش را ایجاد کرده است از آن طرف هم عربستان به داعش کمک می‌کند که نتیجه آن کشته شدن مردم بی‌گناه است لذا اگر روزی قرار محاکمه در دادگاه‌های بین المللی باشد باید عربستان و آمریکا پاسخگو بوده و برای این هشدارها جواب پس دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدجواد جمالی نوبندگانی به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدجواد جمالی نوبندگانی

برچسب‌ها:

نظر شما