شناسهٔ خبر: 32457695 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری 26 شکارچی در زنجان طی فروردین‌ماه

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری 26 شکارچی در استان طی فروردین‌ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: این متخلفان در جریان 17 پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست به صورت مستمر در مناطق حفاظت شده استان زنجان حضور داشته و هر گونه تحرکات مشکوک شکارچیان را رصد می‌کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در فروردین‌ماه سال‌جاری سه پرونده زنده‌گیری پرندگان در استان زنجان تشکیل شده است، افزود: در جریان این پرونده‌ها 19 قطعه کبک زنده از شکارچیان کشف شده است.

وی خاطر نشان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان در جریان بازدیدهای مستمر خود چهار مورد پرونده شروع به شکار تشکیل داده و مانع شکار حیوانات توسط شکارچیان شده‌اند.

قلی‌زاده از کشف چهار قبضه سلاح مجاز از شکارچیان استان زنجان در فروردین‌ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: در این مدت سلاح غیر مجازی از شکارچیان کشف نشده است.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه 42 مورد ادوات شکار نیز از شکارچیان در سال‌جاری کشف و ضبط شده است، ادامه داد: این ادوات شامل قفس، انواع فشنگ، تراکتور حفاری و ... بوده است. 

وی از صدور اخطاریه زیست محیطی به متخلفان در فروردین‌ماه سال‌جاری خبر داد و گفت: هفت پرونده تخریب مرتع نیز در فروردین‌ماه سال‌جاری تشکیل شده است.

قلی‌زاده از دستگیری 26 شکارچی متخلف در استان زنجان طی فروردین‌ماه سال‌جاری خبر داد و افزود: این متخلفان در جریان 17 پرونده شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد سه پرونده مختومه شده است.

انتهای پیام/73009/ق20

نظر شما