شناسهٔ خبر: 32457170 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حمایت ویژه از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از افزایش 100 درصدی حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی در سال ۱۳۹۸ خبر داد .

صاحب‌خبر -

سیاوش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،از افزایش 100 درصدی حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکت‌های دانش‌بنیان  برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی در سال ۱۳۹۸ خبر داد و گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه بازار و گسترش همکاری‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان اقدام به حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی ملی در سال‌های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ نموده است.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها با استقبال شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد. در سال ۱۳۹۷ بیش از ۴۳۹ درخواست اولیه برای حضور در این نمایشگاه‌ها از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی ثبت شد که ۲۱۹ درخواست منجر به حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی شد. مبلغ حمایت صندوق از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی در سال ۱۳۹۷ بیش از ۷۳۰ میلیون تومان بود.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، در راستای همین سیاست، در سال 1398 نیز حمایت خود از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های بین‌المللی داخلی را ادامه می‌دهد. در فهرست نمایشگاه‌های مصوب سال ۱۳۹۸، بیش از ۷۰ نمایشگاه بین‌المللی داخلی در نظر گرفته شده است و میزان حمایت از حضور هر شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه‎های تأییدشده با افزایش ۱۰۰ درصدی نسبت به سال ۱۳۹۷، به ۲۰ میلیون تومان در سال رسیده است. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های مرتبط در پورتال توانمندسازی به آدرس cbd.nsfund.ir اطلاع‌رسانی شده است. شرکت‌های دانش‌بنیان می‎توانند درخواست خود برای دریافت حمایت و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی را از طریق سامانه غزال ارائه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما