شناسهٔ خبر: 32451783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اتفاق عجیب در دقایق ابتدایی دیدار شاهین-سرخ‌پوشان؛

شاگردان ویسی ۵ دقیقه ٩ نفره شدند

دیدار سرخپوشان پاکدشت مقابل شاهین شهرداری بوشهر در شرایطی دقایق ابتدایی خود را سپری کرد که علیرضا فغانی برای چند دقیقه تیم شاهین شهرداری بوشهر را ۹ نفره کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، دیدار شاهین شهرداری بوشهر و سرخپوشان پاکدشت در شرایطی از ساعت ١٧ به صورت همزمان با بازی های دیگر آغاز شد که علیرضا فغانی داور مسابقه پس از چند دقیقه متوجه رنگ متفاوت جوراب دو بازیکن شاهین شهرداری بوشهر شد.

 

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشور بلافاصله پس از اینکه متوجه این تغییر شد، بازی را متوقف کرد و به دو بازیکن شاهین شهرداری بوشهر دستور داد زمین مسابقه را برای هم شکل کردن پیراهن های خود با سایر هم تیمی ها ترک کنند.

 

این موضوع باعث شد تا تیم میهمان برای ۵ دقیقه 9 نفره شود و پس از اینکه بازیکنان مورد نظر جوراب های خود را تعویض کردند، بار دیگر تعداد اعضای تیم فوتبال شاهین به عدد ۱۱ رسید.

 

شاگردان عبدالله ویسی در صورت کسب پیروزی در این مسابقه ۵۴ امتیازی می شوند و با توجه به شکست یک بر صفر تیم گل ریحان البرز در بازی همزمان و در تبریز مقابل شهرداری این شهر، علیرغم اینکه بازی‌های آنها تمام یافته تلقی می شود، می توانند یک هفته پیش از پایان رقابت ها جشن صعود به لیگ برتر را در ورزشگاه پاس قوامین برپا کنند.

 

دیدار دو تیم به تازگی در نیمه دوم آغاز شده و نتیجه تساوی بدون گل در بازی جریان دارد.

نظر شما