شناسهٔ خبر: 32448268 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مسجدسلیمانی‌ها لیگ برتر را ترک می‌کنند؟

ایسنا نوشت: مهران نصیریات‌دوست، مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان طی نامه‌ای به بهاروند نایب رئیس فدراسیون و رئیس سازمان لیگ فوتبال، اعتراض خود به داوری‌ها را در دیدارهای این تیم اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه نفت مسجدسلیمان طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد با توجه به نحوه قضاوت‌ها و این‌ که توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات بسیار واضح داوری‌ها را ندارد، به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیم لازم را خواهد گرفت. در متن این نامه آمده است:
"احتراماً همان گونه که استحضار دارید در روز دیدار بین تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان، همانند مسابقات قبلی در دقیقه ۳۶ بازی در یک صحنه روشن و واضح، پنالتی مسلم روی مهاجم تیم نفت نادیده گرفته شد. صحنه پنالتی به حدی روشن و واضح بود که کارشناس داوری با قید (از این واضح‌تر) نسبت به انجام پنالتی معتقد بود. با توجه به حساسیت مسابقات چنان چه فدارسیون فوتبال برخورد قانونی و منطقی با داور این دیدار نداشته باشد عملاً از حق‌کشی و اشاعه قضاوت غیرعادلانه داوران حمایت نموده که این موضوع صدمه اولیه و اصلی را به فوتبال پاک کشور خواهد زد. باشگاه مردمی نفت مسجدسلیمان به لحاظ حمایت از فوتبال پاک، این موضوع را سرلوحه ایجاد و تشکیل این باشگاه قرار داد و خوشبختانه استان خوزستان در این راستا پرچم‌دار این موضوع بود (نمونه بارز آن دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و استقلال خوزستان). لذا با عنایت به اتفاقات رخ داده و با در نظر گرفتن این موضوع که این باشگاه توان مقابله با تیم‌های حریف و اشتباهات (بسیار واضح) را برای داوری ندارد، از این‌رو به ناچار نسبت به حضور در ادامه مسابقات تصمیمات مقتضی اتخاذ خواهد نمود."

255 43

نظر شما