شناسهٔ خبر: 32448258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

لیکنز همچنان بهترین سرمربی تراکتورسازی در لیگ هجدهم + جدول

R7887/P/S6,47/CT7

علی‌رغم شکست در دو دیدار اخیر لیگ برتر فوتبال، جرج لیکنز بهترین عملکرد را میان ۳ سرمربی تراکتورسازی در لیگ هجدهم داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، هفته‌های پایانی لیگ هجدهم در حالی پیگیری می‌شود که شاگردان جرج لیکنز در 2 دیدار اخیر خود با شکست مواجه شده‌اند.

تراکتورسازی که عملکرد خوبی در دور برگشت لیگ هجدهم داشت، پس از اشتباهات محسن فروزان در دیدار با سپیدرود رشت وارد حواشی زیادی شد که تأثیرات این حواشی در دیدار سرخپوشان تبریزی مقابل پیکان نیز مشهود بود.

با این حال علی‌رغم شکست در 2 بازی اخیر، جرج لیکنز همچنان بهترین عملکرد را میان مربیان تراکتورسازی در لیگ هجدهم دارد. این سرمربی در مجموع 11 دیداری که روی نیمکت سرخپوشان تبریزی نشسته، 7 پیروزی، 2 تساوی و 2 شکست تجربه کرده است. محمد تقوی نیز پس از لیکنز بهترین سرمربی تراکتورسازی در لیگ هجدهم بوده تا توشاک که تراکتورسازی فصل جاری را با او آغاز کرد، ضعیف‌ترین سرمربی سرخپوشان در این فصل باشد.

بر اساس جدول فوق، لیکنز که در میان 3 سرمربی تراکتورسازی در لیگ هجدهم بیشترین تعداد بازی را در این تیم تجربه کرده، با کسب 23 امتیاز از 11 بازی، بیشترین میانگین امتیازی برای هر بازی را رقم زده است.

تراکتورِ لیکنز با میانگین 2.09 امتیاز برای هر بازی بهترین عملکرد را در لیگ هجدهم داشته، پس از لیکنز نیز تراکتورسازی با محمد تقوی و جان توشاک به ترتیب 1.88 و 1.5 امتیاز برای هر بازی را کسب کرده است.

بهترین خط حمله تراکتورسازی در فصل جاری نیز تا بدین جای کار مربوط به دوران حضور محمد تقوی در این تیم است که سرخپوشان با به ثمر رساندن 17 گل در 9 بازی، میانگین 1.88 گل زده برای هر بازی را ثبت کرده‌اند. این تیم در حضور جرج لیکنز و جان توشاک نیز به ترتیب میانگین 1.36 و 1 گل زده در هر بازی را دارد.

خط دفاعی تراکتورسازی در دوران جان توشاک میانگین 1.16 و در دوره محمد تقوی، 0.77 گل خورده در هر بازی را داشته که این آمار با جرج لیکنز 0.45 گل بوده است. بدین ترتیب بهترین خط دفاعی تراکتورسازی در حضور 3 سرمربی تراکتورسازی، مربوط به تراکتورِ لیکنز است.

بر این اساس تا پایان هفته بیست و ششم لیگ، تراکتورسازی با کسب 49 امتیاز در 26 بازی، میانگین 1.88 امتیاز برای هر بازی را برای خود ثبت کرده است. این تیم به ترتیب 38 گل زده و 19 گل خورده نیز در کارنامه دارد تا 1.46 گل زده و 0.73 گل خورده برای هر بازی برای این تیم رقم بخورد.

شاگردان جرج لیکنز که نشان داده‌اند از هماهنگی خوبی برخوردار هستند، پس از 2 شکست اخیر دچار حواشی مختلفی شده‌اند اما در صورتی که بازیکنان این تیم بتوانند با تمرکز بیشتر روی 4 بازی آتی به مصاف حریفان بروند، می‌توانند به لغزش پرسپولیس، استقلال و سپاهان در 4 هفته آتی امیدوار باشند.

انتهای پیام/ش

نظر شما