شناسهٔ خبر: 32447865 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ایمان امیری تشریح کرد

تازه‌های نشر آسو در نمایشگاه؛ از «شدن» اوباما تا «طاعون» کامو

نشر آسو در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از ۴۰ عنوان کتاب را به مخاطبان عرضه می‌کند.

صاحب‌خبر -

ایمان امیری به خبرنگار مهر گفت: نشر آسو امسال در سی‌ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شبستان (سالن ناشران عمومی) راهروی ۳۰ حضور دارد و بیش از ۴۰ عنوان کتاب تازه را به مخاطبان عرضه می‌کند. یکی از مهم‌ترین کتاب‌های ما «شدن» میشل اوباماست که با ترجمه مهراب حسنوند در ۴۶۰ صفحه منتشر شده است.

وی افزود: البته بیشتر کتاب‌های نشر آسو در حوزه ادبیاتند. «برادران کارامازوف» فئودور داستایوسفکی با ترجمه محمدرضا کمالی، «جنگل نروژی» موراکامی با ترجمه فرشته افسری، «پدر خوانده» ماریو پوزو با ترجمه نشمین حیدریان، «قصر» کافکا با ترجمه محدثه موحدی، «طاعون» آلبر کامو با ترجمه فرشته افسری، «شهر خرس» نوشته فردریک بکمن با ترجمه سید امین مجابی، «رودخانه پرفیوم» رابرت اولن بالتر با ترجمه سکینه خزایی و… عناوین شماری از این کتاب‌هاست.

امیری ادامه داد: همچنین کتاب‌هایی در غیر از حوزه ادبیات داستانی نیز داریم که از آن میان می‌توانم به «عذر خواهی بسته دختر» و «صورتت را بشور» هر دو از ریچل هالیس، نویسنده مشهور آمریکایی را که کتاب‌هایش در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز و لیست پرفروش‌های آمازون قرار داشته اشاره کنم. این دو کتاب به ترتیب با ترجمه مینا امیری و نشمین حیدریان منتشر شده‌اند. دیگر کتاب ما در این حوزه «بخواهید تا به شما داده شود» نوشته استر و جری هیکس است که با ترجمه مهناز صادقی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از چهارم تا چهاردهم اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما