شناسهٔ خبر: 32447837 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حضور دو بانوی گیلانی درمسابقه انتخابی تیم ملی کاراته

رشت - ایرنا - دو بانوی کاراته کار گیلانی در دومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان بزرگسال حضور می یابند.

صاحب‌خبر -

مدیر اجرایی هیات کاراته استان روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دومین مرحله رقابت های انتخابی تیم کاراته بانوان بزرگسال برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از نهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود که آویشن باقری و آلاله صعودی از گیلان نیز در این مسابقات حضور خواهند یافت.
سعید عزیزی افزود: بر این اساس ، آویشن باقری کاراته کار شایسته گیلانی در وزن 55- کیلوگرم در این دوره از رقابت های انتخابی تیم ملی حضور می یابد و باید با کاراته کارانی از تهران ، سمنان ، مازندران و لرستان به رقابت بپردازد.
وی ادامه داد: همچنین آلاله صعودی دیگر کاراته کار شایسته گیلانی در وزن 61- کیلوگرم در این رقابت های انتخابی حضور خواهد یافت و باید با دو کاراته کار از تهران و کاراته کاری از لرستان رقابت کند.
وی اضافه کرد: دومین مرحله انتخابی مسابقات کاراته بانوان بزرگسالان کشور در بخش مبارزه روز دوشنبه نهم اردیبهشت ماه با حضور 23 کاراته کار در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می شود که نفرات حاضر در این رقابت ها باید در اوزان خود به صوت دوره ای با هم رقابت کنند.
مدیر اجرایی هیات کاراته استان گیلان اضافه کرد: این مسابقات انتخابی با حضور نفرات دوم و سوم انتخابی مرحله اول، منتخبین دانشجویان و نفرات اول تیم ملی امید به صورت دوره ای برگزار می شود ضمن اینکه نفرات اول مرحله اول انتخابی و ملی پوشان کشورمان از حضور در این دوره از رقابت های انتخابی معاف هستند.
7285/2007

نظر شما