شناسهٔ خبر: 32447802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس هواشناسی قم:

دمای هوای قم در روز جمعه افزایش می‌یابد

قم - کارشناس هواشناسی استان قم از افزایش دمای هوا طی روز جمعه در این استان خبر داد و گفت: آسمان قم در روز جمعه صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد متوسط خواهد بود.

صاحب‌خبر -

سعید اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هوای قم طی امروز کمی تا قسمتی ابری در برخی نقاط افزایش ابر و همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید است.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد امروز بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت غربی و حداقل دمای هوا پنج درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۲۰ درجه است.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: هوای قم در روز چهارشنبه صاف تا کمی ابری، در برخی ساعات وزش باد خواهد بود.

وی اضافه کرد: سرعت وزش باد فردا چهارشنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی و حداقل دمای هوا هفت درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۲۰ درجه پیش بینی می‌شود.

اسماعیلی عنوان کرد: هوای قم در روز پنجشنبه کمی تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با وزش باد متوسط و در برخی ساعات افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی ادامه داد: سرعت وزش باد در روز پنج‌شنبه بین ۳۰ تا ۴۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمالی و حداقل دمای هوا هشت درجه و حداکثر دمای هوا ۲۱ درجه پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان قم با بیان اینکه هوای قم در روز جمعه صاف تا کمی ابری، همراه با وزش باد متوسط خواهد بود، گفت: سرعت وزش باد در این روز بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی و حداقل دمای هوا ۹ درجه و حداکثر دمای هوا نیز ۲۲ درجه است.

اسماعیلی گفت: بیشترین میزان بارش باران روز گذشته در کهندان با یک و هفت دهم میلی متر بوده است.

نظر شما