شناسهٔ خبر: 32447704 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آبیک از ظرفیت بالقوه و بالفعل در حوزه جوانان برخوردار است

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالقوه و بالفعل در حوزه جوانان برخوردار است، گفت:

صاحب‌خبر -

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه این شهرستان از ظرفیت بالقوه و بالفعل در حوزه جوانان برخوردار است، گفت: پتانسیل واگذاری مدیریت‌ها به جوانان این شهرستان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در مراسم جشن جوان و تجلیل از نخبگان جوان شهرستان آبیک شاکله، اساس و پیروزی انقلاب را مدیون جوانان دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی از انقلاب‌های منحصر به فرد است که تمام گروه‌ها، قشرها و حزب‌های مختلف به ویژه جوانان در شکل‌گیری آن نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.

وی افزود: باید از واگذاری مدیریت‌ها به افرادی که سنی از آنها گذشته و شور و هیجان جوانی را ندارند، فاصله گرفته و مدیریت‌ها را به جوانان باتجربه و همراه با شور و شعور واگذار کرد.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: طی 40 سال عمر انقلاب جهش‌های خیلی بلندی برداشته شده که در زمینه دانش هسته‌ای‌اش بر دانش بومی تکیه کرده، در زمینه موشکی ششمین قدرت دنیا هستیم و در عرصه نانوتکنولوژی گام‌های ارزنده‌ای برداشته‌ شده است.

احمدپور اضافه کرد: در حوزه معیشتی و اشتغال با مشکلات و مسائل عدیده‌ای مواجه هستیم که هم و غم دولت این است که با کمترین هزینه و آسیب از این دوران سخت عبور کنیم.

وی‌خاطرنشان کرد: مردم دوستدار نظام و انقلاب و کشور هستند و امروز بر اساس‌داشته‌ها به نقطه ثبات و آرامش رسیده‌ایم.

این مسئول تصریح کرد: ایرانی‌ها در طول تاریخ ارزشمندترین سرمایه وجودی یعنی جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و برای ایران فدا کردند که طی 40 سال اخیر، این موضوع پررنگ تر بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک با اشاره به فعالیت شرکتی در شهرک صنعتی کاسپین دو افزود:  در این شرکت بازسازی و مهندسی معکوس ژنراتورهای بزرگ ساخت آلمان و آمریکا در حال انجام است که بر اساس داشته‌ها تحقق یافته که مایه افتخار و مباهات است و 99 درصد نیروهای این شرکت به دلیل بومی بودن سرمایه‌گذار از افراد بومی هستند.

انتهای پیام

نظر شما