شناسهٔ خبر: 32446682 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

آماده باش مرزبانان برای امداد رسانی به مرزنشینان شهرستان هیرمند / به کارگیری تجهیزات مهندسی مرزبانی برای مهار سیلاب

گروه ناجا – فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از امدادرساني مرزبانان هنگ مرزی زابل به سيل‌زدگان شهرستان هیرمند خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پايگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد ملاشاهی" در تشريج اين خبر، اظهار کرد: در ساعات اوليه و به دنبال بارندگي در کشور افغانستان و طغيان رودخانه‌هاي فصلي و جاري شدن سيل در دشت سيستان و شهرستان هیرمند، نيروهاي مرزباني مستقر در شمال استان در حالت آماده باش کامل بوده و تاکنون در تخلیه روستاهای مرزی گرفتار در سیلاب نقش ویژه ای داشته اند.

وی افزود: مرزداران هنگ مرزی زابل ضمن انجام وظيفه ذاتي خود که همان پاسداري از مرزهاي ايران اسلامي است، امدادرساني و کمک رسانی به سيل‌زدگان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان با قدردانی از دستگاه‌هاي نظامي، دولتي، امدادي و پشتيباني دخيل در امدادرساني، تصریح کرد: مرزباني استان آمادگی در اختيار گذاشتن تجهيزات مهندسی، امکانات و به کارگيري نيروي انساني براي کمک به هموطنان گرفتار در سيل را دارد.

سرهنگ ملاشاهی خاطرنشان کرد: مرزبانان با تمام توان به امدادرساني مرزنشینان  می پردازند  و تا عادي شدن شرايط زندگي، در کنار آنها خواهند بود.#


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما