شناسهٔ خبر: 32446451 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

واقعیتی تلخ زیر پوست خانواده ایرانی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به مواردی از جنگ فرهنگی دشمن علیه خانواده ایرانی، بر لزوم تقویت ایمان و اراده در این جنگ تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رفسنجان، سرهنگ مهدی کریمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان امروز ( 3 اردیبهشت) در آیین سومین جشنواره سلامت روان دانش آموزی با محوریت ارتقای سطح سلامت روان دانش آموزان که به همت کلانتری 12 رفسنجان در مدرسه علوی برگزار شد؛ بیان کرد: دشمن از دیر باز علیه اسلام و ایران اسلامی جنگ و حملات خود را آغاز کرده است و جنگ سرد عراق را که 8 سال به جایی نرسید علیه ما به راه انداخت و در حال حاضر هم برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران اسلامی  با جنگ نرم نسل جوان را مورد هدف خود قرار داده است و این جنگ نرم خطرناک ترین جنگی است که برای ما به راه انداخته است.

 

 

وی تصریح کرد: وجدان بیدار، بلند، ایمان قوی و مقتدر می خواهد لذا با نگهداشتن ایمان، فرهنگ اسلامی خود را حفظ کنیم، دشمن با راه اندازی ماهواره، خانواده های ایرانی را هدف گرفته است تا نابود کند؛ تعمیرکار تلویزیون و رادیو امروز به عنوان نصاب ماهواره فعالیت دارد و خبر ندارد چکار می کند و خبر ندارد که این توطئه دشمن است و دشمن فرهنگ اسلامی را کم کم دارد از ما می گیرد؛ ماهواره نصب می کند و ما خانواده های ایرانی را می ببینیم و زندگی ها از هم فرو می پاشد و بچه های اسلامی ما می شوند بچه های طلاق.

 

 

سرهنگ کریمی عنوان کرد: اینها واقعیت های جامعه ماست حداقل 15 پرونده طلاق در روز در کشور تشکیل می شود و  دستگیری شوهر به دلیل نپرداختن نفقه و ... انجام می گیرد، کامیون کامیون دیش های ماهواره جمع آوری می شود اما دوباره نصب می شود خبر ندارند که بر سر زندگی ما دشمن چه حملاتی را سرازیر کرده است.

 

 

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان با اشاره به اینکه همه اینها یک طرف، درمان  آسیب های اجتماعی هم یک طرف؛ تصریح کرد: از ته دل بگوییم اهدنا الصراط المستقیم، ما همان بچه ها و فرزندانی هستیم که تابلوی اسم پدران شهدای ما بر سر کوچه و خیابان های ما است.

 

وی بیان کرد: 60 درصد از تصادفات توسط جوانان انجام می شود، همان تنباکو های بدون مواد مخدر و بدون افزودنی ما به خارج می رود و توسط دشمن شیشه داخل می کنند و دختر پسران ما را معتاد کردند و خبر ندارند، دشمن به دانشگاه ها هم حمله کرده و می گویند اگر می خواهید خوش فرم و خوش تیپ باشید باید شیشه مصرف کنید و اگر می خواهید درس خوان بشوید باید شیشه مصرف کنید ذهن دانشجویان ما را مختل کرده اند.

 

 

نظر شما