شناسهٔ خبر: 32442420 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«کمیته حمایت از مقاومت» تروریستی اعلام کردن سپاه را محکوم کرد

«کمیته حمایت از مقاومت» در نشست دوره‌ای خود اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و بر نقش مقاومت برای مقابله با توطئه‌های واشنگتن و متحدانش تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌ کمیته حمایت از مقاومت در فلسطین، در نشست دوره‌ای خود، قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست تروریسم را محکوم کرد.

بر اساس گزارش وبگاه «النشره»، کمیته مذکور اعلام کرد، اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در لیست موسوم به لیست تروریسم، اقدامات دولت آمریکا، دشمن صهیونیستی و ادوات آنها در منطقه بویژه هدف قرار دادن سوریه، عراق، یمن و بحرین و نیز مقاومت در غزه و کرانه باختری محکوم است.

در بیانیه صادر شده بر وحدت موضع فلسطینی علیه طرح‌های توطئه‌آمیز در رأس آنها «معامله قرن» که مسأله فلسطین را هدف قرار داده، تأکید کرد.

کمیته حمایت از مقاومت در ادامه تمام ملت فلسطین را دعوت به مشارکت گسترده در روز جهانی قدس (آخرین جمعه ماه مبارک رمضان) و نیز سالگرد «یوم‌النکبه» در پانزده ماه می دعوت کرد.

در ادامه این بیانیه بر نقش و قدرت محور مقاومت شامل جمهوری اسلامی ایران، سوریه، مقاومت لبنان به فرماندهی حزب‌الله، گروه‌های مقاومت فلسطین و جنبش‌های آزادی‌خواه عربی و اسلامی تأکید کرد و در ادامه پیروزی‌های این محور و عمیق شدن بحران محور متخاصم شامل آمریکا و متحدان آن را یادآور شد؛ محوری که اخیرا تلاش کرد با انضمام جولان سوریه (به فلسطین اشغالی) مقدمه‌ لازم برای انضمام کرانه باختری را فراهم کند و از تمام کشورهای عربی و اسلامی و در مقدمه آنها از مقاومت در فلسطین و لبنان انتظار می‌رود در راستای ساقط کردن این پروژه توطئه‌آمیز علیه امت تلاش کنند.

19 فروردین دولت آمریکا در ادامه سیاست فشار بر گروه‌هایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی این کشور را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً «تروریستی» خود اضافه کرد.

انتهای پیام/ص

نظر شما