شناسهٔ خبر: 32439575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مردم تغییر نسل سیم‌کارت را جدی بگیرند

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با اذعان به اینکه در روستا سیستم‌های 3G و 4G راه‌اندازی شده است گفت: شرکت اواپراتور سیار و هر شرکتی دیگر این امکانات را در نقاط مختلف کشور رصد می‌کنند و اگر از این امکانات استفاده نشود به دیگر استان‌های انتقال داده می‌شود لذا از مردم می‌خواهم تغییر نسل سیم‌کارت را جدی بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رسول آمویی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز تعویض سیم‌کارت‌های مشتریان از سال گذشته اظهار کرد: بر اساس تصویب شرکت مخابرات ایران مرحله نخست تعویض سیم‌کارت‌های مشتریان از نیمه دوم سال ۹۷ آغازشده که با استقبال خوب مردم مواجه شده و سیم‌کارت اکثر مشتریان تغییر نسل داده‌شده است.

وی با اعلام شروع مجدد تغییر سیم‌کارت در استان گیلان گفت: تاکنون ۵۰ هزار سیم‌کارت‌ تغییر نسل داده نشده که از اردیبهشت امسال این طرح  تغییر نسل سیم‌کارت به‌طور رایگان آغازشده است لذا از همه مردم و به‌خصوص روستاییان می‌خواهم تا سیم‌کارت‌های خود را تغییر نسل داده تا با مشکلی مواجه نشوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان گیلان با اذعان به اینکه در روستاها سیستم‌های 3G و 4G راه‌اندازی شده است تصریح کرد: شرکت اپراتور سیار و هر شرکتی دیگر این امکانات را در نقاط مختلف کشور رصد می‌کنند و اگر از این امکانات استفاده نشود به دیگر استان‌های انتقال داده می‌شود.

آمویی با درخواست از مردم برای استفاده صحیح از امکانات موجود مخابراتی در استان گیلان افزود: مسؤولین مربوطه در تلاشند تا ۱۹۰ سایت موبایل را در استان گیلان توسعه دهند اگر می‌خواهیم این امر محقق شود باید از امکانات موجود به‌درستی استفاده شود به همین دلیل سعی کردیم تا تغییر نسل سیم‌کارت را به‌طور رایگان انجام دهیم.

انتهای پیام/84008

نظر شما