شناسهٔ خبر: 32439289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش بستر پروازهای ایرلاین «وارش» در آینده‌ای نزدیک

مدیر شرکت هواپیمایی وارش در مازندران گفت: به‌دنبال افزایش بستر پروازهای وارش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک با حمایت‌های مسؤولان شاهد رشد بیش از پیش وارش در آسمان ایران و همچنین فراسوی مرزها باشیم.

صاحب‌خبر -

احمد رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، با بیان اینکه شرکت هواپیمایی وارش هم‌اکنون با ۵ فروند هواپیمای بوئینگ در آسمان ایران مشغول خدمت به هم‌وطنان است، اظهار کرد: توسعه حمل‌ونقل هوایی با توجه به گردشگرپذیر بودن استان‌های شمالی و همچنین رونق صنعت گردشگری موارد هدف این ایرلاین بومی است.

وی با عنوان اینکه پس از راه‌اندازی ایرلاین وارش شاهد رشد پروازها هستیم، افزود: با توجه به کیفیت کم‌نظیر وارش و همچنین اقبال عمومی برای انجام سفرهای هوایی، با نگاهی به معضلات عدیده راه‌های مواصلاتی منتهی به استان مازندران اعم از زیرساخت و بار عظیم ترافیکی، نعمت ایرلاین وارش در مازندران به‌خوبی قابل لمس است.

 

 

مدیر شرکت هواپیمایی وارش در مازندران با اشاره به استقبال مردم استان‌های شمالی از این ایرلاین خاطرنشان کرد: به‌دنبال افزایش بستر پروازهای وارش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک با حمایت‌های مسؤولان شاهد رشد بیش از پیش وارش در آسمان ایران و همچنین فراسوی مرزها باشیم.

انتهای پیام/۳۱۴۱/ح

نظر شما