شناسهٔ خبر: 32437295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتسال دانشجویان دختر: شناختی کافی از حریفان نداریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتسال دانشجویان دختر با اشاره به اینکه شناختی از حریفان در مسابقات بین دانشگاهی دانشجویان جهان ندارد، گفت: دانشجویان دعوت شده، اغلب عضو تیم ملی فوتسال زنان هستند و برگزاری اردو فقط جهت هماهنگی، پیش از اعزام به بلژیک بود.

صاحب‌خبر -

بیستمین دوره ورزش های بین دانشگاهی دانشجویان جهان (PCU) از پنجم تا نهم اردیبهشت ماه جاری در شهر آنتورپ بلژیک برگزار می شود و ورزشکاران 85 دانشگاه معتبر از 25 کشور جهان همچون آلمان، انگلستان، بلژیک، فرانسه، روسیه، اسپانیا، سوئیس، ایتالیا و فنلاند در سه رشته فوتسال، والیبال و فوتبال در دو بخش زنان و مردان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
«شهناز یاری» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای نخستین بار است که تیم فوتسال دختران در مسابقات بین دانشگاهی اعزامی می شود و امیدوارم از این پس همه ساله به این رقابت ها اعزام شوند.
وی با بیان اینکه این رقابت ها از روز پنجشنبه (5 اردیبهشت) آغاز خواهد شد، یادآور شد: مسابقات فوتسال دختران با حضور 6 تیم اسپانیا، فرانسه، اسکاتلند، آلمان، بلژیک و ایران به صورت بسیار فشرده طی سه روز انجام می شود و امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.
یاری خاطر نشان کرد: متاسفانه در خصوص نحوه برگزاری رقابت ها، نتوانستم اطلاعاتی از سایت مسابقات بین دانشگاهی پیدا کنم. فقط بخشی از بازی های تیم فوتسال زنان دانشگاه بارسلونا، بلژیک و اسکاتلند را پیدا کردم اما نتوانستم فیلمی از مسابقات تیم های دانشگاهی آلمان و فرانسه پیدا کنم.
وی همچنین گفت: با توجه به اینکه نفرات دعوت شده، ملی پوش هستند و نمی خواستم به حواشی های فراوان تیم ملی بیافزایم، تمرینات تیم فوتسال دانشجویان با پایان اردوی تیم ملی آغاز شد و فردا (چهارشنبه) تمرینات این تیم پس از سه روز پایان می یابد.
یاری اضافه کرد: متاسفانه برخی از بازیکنانی که نامشان را برای اعزام اعلام کرده بودیم، روادیدشان آماده نشد و فاطمه رحمتی و نسترن مقیمی نیز نمی توانند تیم را همراهی کنند.
وی با بیان اینکه چنین مسابقاتی حکم دیدارهای تدارکاتی برای تیم ملی فوتسال زنان دارد، گفت: در حال حاضر نام 9 بازیکن در لیست اعزام است اما به نظر می رسد با هشت بازیکن راهی بلژِیک شویم.
فرزانه توسلی، سارا شیربیگی، آرزو صدقیانی زاده، مهسا کمالی، مهسا علمداری، فاطمه اعتدای، نسیمه غلامی، فرشته خسروی و مهتاب بنایی نفرات اعزامی به این رقابت ها هستند. شهناز یاری (سرمربی) و فاطمه غلامپور (مربی) هدایت تیم فوتسال دانشجویان دختر ایران را برعهده دارند.
تیم فوتسال پسران دانشجو تا کنون سه مرحله در این رقابت ها شرکت کرده است و یک عنوان سومی، یک نایب قهرمانی و یک قهرمانی در کارنامه خود دارد.
ورزشی**1828**1067**

نظر شما