شناسهٔ خبر: 32433989 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حمیدرضا کلاسنگیانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کفه ترازو به سمت شهرداری گرگان سنگینی می‌کند/ شرایط ایده‌آلی داریم/ هواداران برگ برنده تیم ما مقابل نفت آبادان هستند

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با حضور هوادارن پرشوری که ما داریم قطعا شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا کلاسنگیانی، سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان، درباره حضور در فینال رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه در مرحله نیمه نهایی موفق شدیم تیم شیمیدر را شکست دهیم و به فینال صعود کنیم. در فینال رقابت‌ها نیز رو در روی نفت آبادان قرار می‌گیریم که به نظرم نفت تیم خوب و قدرتمندی است.

وی ادامه داد: با تیم نفت در طول فصل دو بازی انجام دادیم که یک بار ما برنده بودیم و یک بار هم تیم نفت، ولی در حال حاضر کفه ترازو به سمت شهرداری گرگان سنگینی می‌کند. خوشبختانه شرایط ایده‌آلی داریم.

کلاسنگیانی اضافه کرد: دو بازی اول در گرگان برگزار خواهد شد. باحضور هواداران پرشوری که داریم قطعا شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت. درحال حاضر یک بازیکن خارجی دیگر هم جذب کردیم که می‌تواند کمک حال ما در بازی‌های فینال باشد.

وی در پایان گفت: همانطور که گفتم نفت تیم خوب و پر مهره‌ای است ولی بدون شک کار راحتی در گرگان نخواهد داشت. بدون تردید در این زمان باقی مانده نیز از نظر فنی این تیم را ارزیابی خواهیم کرد تا بتوانیم  بدون برگزاری بازی پنجم عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

نظر شما