شناسهٔ خبر: 32433346 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

فرشاد بهادرانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

بازی پرسپولیس و سپاهان می‌تواند قهرمان لیگ را مشخص کند/ ذوبی‌ها نماینده شایسته‌ای برای ایران در آسیا هستند

هافبک اسبق تیم ذوب‌آهن معتقد است این تیم می‌تواند مقابل الوصل با حضور هواداران به موفقیت دست پیدا کند و تا حدود زیادی صعود خود به مرحله بعدی را قطعیت ببخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن یکی از نمایندگان فوتبال ایران امروز و در چارچوب هفته چهارم به مصاف الوصل امارات می‌رود، تیمی که در بازی رفت با نتیجه سه بر یک مغلوب شاگردان علیرضا منصوریان شد.

فرشاد بهادرانی، هافبک اسبق این تیم، درباره بازی امروز به خبرنگار برنا گفت: اگر به صورت کلی به تغییرات ذوب آهن نگاه کنیم، بعد از نیم فصل اول با آمدن آقای منصوریان تیم هم فوتبال بهتری ارائه می‌دهد و هم نتایج خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می گیرد که این خودش نشان می‌دهد تغییرات در ذوب‌آهن مثبت بوده است.

وی افزود: ذوب آهن به عنوان یکی از نمایندگان ایران علی رغم اینکه بسیاری فکر نمی کردند بتواند در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد اما توانست با قدرت بازی های پلی آف را پشت سر بگذارد و در مرحله گروهی نیز با اقتدار صدر جدول را به خود اختصاص داده و امروز نیز می تواند صدرنشینی و صعود خود را مسجل کند.

هافبک اسبق ذوب‌آهن در بخش دیگر از صحبت‌هایش با اشاره به سطح بالای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در  رقابت‌های لیگ برتر هم امکان پیش‌بینی وجود ندارد اما فکر می‌کنم ذوب‌آهن امروز بتواند مقابل الوصل با حضور هواداران به موفقیت دست پیدا کند و تا حدود زیادی صعود خود به مرحله بعدی را قطعیت ببخشد. نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که اصفهانی‌ها امروز و در بازی الوصل با حضور در ورزشگاه از نماینده کشور حمایت کنند چراکه نتیجه‌گیری این تیم به نفع کل فوتبال ایران است و بنده امیدوارم هواداران سپاهان به ورزشگاه بیایند و نماینده شهر و کشور خود را تشویق کنند.

بهادرانی در پایان و درباره قهرمان لیگ برتر گفت: به نظر من بازی پرسپولیس و سپاهان اهمیت بالایی دارد و می‌تواند تعیین کننده باشد، در این بازی اگر پرسپولیس برنده باشد تا حد زیادی قهرمانی خود را قطعی کرده و برد سپاهان و مساوی آن می تواند لیگ را مهیج‌تر کند و شانس قهرمانی استقلال و سپاهان را بالا ببرد.

نظر شما