شناسهٔ خبر: 32432764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

بازداشت مدیرعامل آبفای جنوب غربی استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خبر دستگیری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران را تأیید کرد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا بختیاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خبر دستگیری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب جنوب غربی استان تهران را تأیید کرد.
وی ادامه داد: رقم انتشاریافته(700 میلیارد تومان) به‌کلی نادرست است و آنچه تاکنون مشخص‌شده، مربوط به پروژه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم است.
محمدرضا بختیاری درباره هزینه پروژه تصفیه‌خانه رباط‌کریم بیان داشت: از زمان آغاز پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر رباط‌کریم تاکنون رقمی کم‌تر از 10 میلیارد تومان هزینه و رقم کلی آن نیز تا پایان ساخت معادل 49میلیارد تومان در نظر گرفته‌شده است و رقم اعلامی 700 میلیارد در رسانه‌ها امکان پذیر نیست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران افزود: معاون وقت مهندسی و توسعه شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران در سال گذشته از این سمت برکنار شده و موارد اتهامی مرتبط با تخلفات مالی نامبرده و مدیرعامل پیشین آبفای جنوب غربی از سوی مراجع قضایی در حال بررسی است.
وی هرگونه اظهارنظر در زمینه ابعاد این موضوع را منوط به اعلام نظر رسمی مراجع ذی‌صلاح دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرپرست جدیدی برای شرکت آبفای جنوب غربی استان تهران منصوب‌شده است تا خللی در روند خدمات‌رسانی به شهروندان وارد نشود.

نظر شما