شناسهٔ خبر: 32432705 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

باشگاهی برای پژوهش/3؛

پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی از چهره‌های علمی الگو می‌گیرند

الگوگیری اعضای باشگاه پژوهشگران از شخصیت‌های فرهیخته کشور به‌خصوص از چهره‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یکی از جهت‌گیری‌های اساسی باشگاه به‌حساب می‌آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی مبنی‌ بر توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و ایجاد تحول در فناوری و گزاره‌های آموزشی، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و فارغ‌‌التحصیلان درصدد کاربردی و تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات دانش‌پایه خود هستند.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی محلی برای هدایت و تقویت انگیزه و استعداد اعضا در جهت تأمین نیازهای علمی و پژوهشی کشور است. ایجاد روحیه کار گروهی و ورود به چالش‌های پژوهشی از جمله ویژگی‌های باشگاه محسوب می‌شود.

جهت‌گیری‌های اساسی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تحقق اهداف خرد و کلان آن است. الگوگیری اعضا از شخصیت‌های فرهیخته کشور به‌خصوص از چهره‌های علمی دانشگاه آزاد اسلامی از جمله جهت‌گیری‌های اساسی باشگاه به‌شمار می‌رود.

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی یکی از زیرسیستم‌های مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی برای شناسایی دانشجویان مستعد و خلاق تعریف شده که در تمامی واحدهای دانشگاهی فراگیر است.

انتهای پیام/4107/4116/

نظر شما