شناسهٔ خبر: 32432659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

ابراهیمی مطرح کرد:

دانشگاه آزاد ایرانشهر به‌دنبال اخذ رشته‌ مامایی و علوم آزمایشگاهی

رئیس دانشگاه آزاد ایرانشهر با توجه به کاستی‌های حوزه درمان و پزشکی این شهرستان عنوان کرد که به‌دنبال اخذ مجوز رشته‌های کارشناسی مامایی و علوم آزمایشگاهی هستیم.

صاحب‌خبر -

احمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با توجه به افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های سال ۹۷ دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایرانشهر در مقایسه با سال قبل از آن اظهار کرد: این واحد دانشگاهی برای سال جاری برنامه‌ها و اهداف متعددی برای خود پیش‌بینی کرده که با توجه به نیاز منطقه اخذ مجوز رشته‌های کارشناسی ارشد و دکتری ازجمله آن اهداف است.

وی با بیان اینکه مدارس سما از مدارس تأثیرگذار در کشور هستند، اظهار‌ کرد: با این بینش، پیش‌بینی شده در سال جاری بیش از ۵۰۰‌ دانش‌آموز در مدارس سمای ایرانشهر ثبت‌ نام شوند تا  از نظر آموزشی و پرورشی جزء برگزیدگان استان شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر یادآور شد: منطقه ما از نظر درمان و آموزش پزشکی دچار کاستی‌هایی است که بر این اساس به‌دنبال  اخذ مجوز رشته کارشناسی مامایی و علوم آزمایشگاهی در این واحد دانشگاهی هستیم.

به گفته ابراهیمی، برگزاری استارت‌آپ‌ویکند در حوزه سلامت و بهداشت برای نخستین‌بار در استان، راه‌اندازی کارگاه تولید و فناوری گیاهان دارویی با محور تولید محصولات چای ترش،  ایجاد یادمان شهدای گمنام، احداث مسجد و استخر، راه‌اندازی کلینیک پزشکی در این واحد دانشگاهی ازجمله برنامه‌های پیش‌ِ روی دانشگاه آزاد اسلامی ایرانشهر در سال ۹۸ است.

وی با توجه به صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خاطر‌نشان کرد: برگزاری همایش فرهنگی و علمی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در سطح ملی از مهم‌ترین برنامه‌های هدف‌گذاری‌شده سال جاری در این واحد دانشگاهی است.

انتهای پیام/4062/

نظر شما