شناسهٔ خبر: 32428234 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

محموله هدایای فرهنگی قزوین برای کودکان سیل زده ارسال شد

به گزارش ایرنا، این محموله شامل کتاب،لوازم بهداشتی، اسباب بازی و لوازم التحریر است که به همت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی خریداری و اهدا

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، این محموله شامل کتاب،لوازم بهداشتی، اسباب بازی و لوازم التحریر است که به همت کتابداران، کارکنان و اعضای کتابخانه‌های عمومی خریداری و اهدا شد.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت:با اجرای پویش بهار مهربانی با همکاری کتابداران و مراجعه کنندگان به کتابخانه ها 350 میلیون ریال اقلام فرهنگی به مناطق سیل زده ارسال شد.
رویا اسماعیلی افزود:سه هزار و 100 نسخه کتاب، 717 قطعه اسباب بازی، 136 قلم وسایل بهداشتی، 210 بسته لباس کودک و هزار و 239 وسیله تحریر و نوشت افزار از جمله وسایل ارسالی بودند.
وی با اشاره به دیگر اقدامات این دستگاه برای امدادرسانی به سیل زدگان، گفت : برگزاری نمایشگاه‌های مختلف با هدف افزایش آگاهی و دانش عموم مردم به ویژه کودکان نسبت به بلایای طبیعی و نحوه رفتار در زمان بحران، تبلیغ و تشویق اعضا برای کمک به همنوعان، برگزاری نشست‌های قصه گویی و کارگاه‌های نقاشی و داستان خوانی از دیگر اقدامات نهاد کتابخانه‌های استان در این زمینه بوده است.
6101
انتهای پیام

نظر شما