شناسهٔ خبر: 32428143 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ایلام| اتولید برنامه‌های فاخر صداوسیما را برنده نهایی جنگ نرم با دشمن می‌کند

R7718/P1336/S6,52/CT11

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز از بخش ها ی مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام بازدید کرد و گفت: تولید برنامه‌های فاخر ، صدا و سیما را برنده نهایی جنگ نرم با دشمن می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، به مناسبت نیمه شعبان سالروز میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج)صدا و سیمای مرکز ایلام عصر امروز میزبان حجت الاسلام  والمسلمین کریمی تبار بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بازدید از بخش های مختلف صدا ، سیما ،خبر،مجازی ، فنی و استودیو های پخش زنده تلویزیون و رادیودر جریان فعالیت شبانه روزی عوامل و دست اندرکاران پر تلاش رسانه استانی قرارگرفت.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در نشست شورای مدیران  صدا و سیمای مرکز ایلام که با حضور مدیر کل و مدیران مرکز برگزار شد با تقدیر از تلاش اثر گذار معاونت های مختلف صدا و سیما ی مرکز ایلام در جذب مخاطب و همچنین انعکاس ظرفیت ها و مشکلات استان در شبکه ها ی مختلف گفت:عملکرد رسانه استانی مرکز ایلام در همایش بزرگ اربعین و همچنین در خصوص انعکاس مشکلات و مطالبات مردم استان در سیل اخیر قابل تقدیر و تشکر است .

 حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار به وظیفه سنگین دست اندرکاران رسانه در تبیین اسلام واقعی و القای فرهنگ غنی اسلام در جامعه اشاره کرد و افزود:برنامه سازان صدا و سیما ی مرکز ایلام با استفاده از زبان هنر و همچنین ظرفیت نیرو های مستعد و متعهد خود می بایست ضمن جذب مخاطب ،برنده نهایی جنگ نرم با  دشمن باشند.

 مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام هم در نشست شورای مدیران مرکز با تبریک میلاد منجی عالم بشریت و همچنین تقدیر از حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جمع کارکنان صدا و سیما ی مرکز ایلام گفت:رسانه استانی مرکز ایلام با پخش 24 ساعته برنامه های خود ، نه تنها تمام مناطق کشور بلکه بسیاری از نقاط خارج از کشور را هم از نظر رادیویی و تلویزیونی تحت پوشش  قرار می دهد.

بازوند با اشاره به اجرای صحیح تعهدات سازمان در حوزه های مختلف صدا ،سیما ،خبر و مجازی افزود :در حال حاضر پوشش دیجیتال در استان 97 درصد و پوشش آنالوگ صد درصد می باشد .

وی به حادثه سیل اخیر پرداخت و گفت :عملکرد مثبت و حضور به موقع و سریع همکاران ما موجب شد علیرغم وسیع نبودن ابعاد فاجعه سیل در استان ایلام مطالبات مردم استان در حادثه سیل به اندزه مردم سیل زده لرستان ، خوزستان و گلستان مورد توجه مسئولین قرار گیرد .

پس از پایان نشست شورا ی مدیران صدا و سیمای مرکز ایلام ،با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مراسم جشنی در مرکز برگزار شد .
حجت الاسلام و المسلمین کریمی تباردر این مراسم با تبریک سالروز میلاد مبارک حضرت ولی عصر (عج)گفت :برای برطرف شدن مشکلات جامعه اسلامی باید مقدمات ظهور و شرایط تشکیل حکومت جهانی به رهبری آقا امام زمان (عج)را فراهم نماییم.

تقدیر از فعالان قرانی مرکز،برگزاری مولودی خوانی و اجرای مسابقه از جمله بخش های مراسم جشن میلاد نیمه شعبان بود.

انتهای پیام/ ت

نظر شما