شناسهٔ خبر: 32426146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

لزوم افزایش پروازهای فرودگاه طبس

امام جمعه شهرستان طبس بر ضرورت حمایت صاحبان صنایع شهرستان از افزایش پروازهای فرودگاه طبس تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

امام جمعه شهرستان طبس بر ضرورت حمایت صاحبان صنایع شهرستان از افزایش پروازهای فرودگاه طبس تاکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خراسان جنوبی، هادی سلامی، مدیر کل فرودگاه های استان ضمن حضور در دفتر امام جمعه شهرستان طبس ضمن تشریح جایگاه فرودگاه شهرستان واهمیت دستگاه های ناوبری و ارتباطی موجود، فرودگاه طبس را یکی از با ارزش ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و ساخت این فرودگاه در اوایل دهه هفتاد را نشانه توجه ویژه دولت به این شهرستان عنوان کرد.

سلامی افزود: وجود معادن غنی و جاذبه های گردشگری فراوان موجود می تواند نقطه قوتی برای افزایش سفرهای هوایی وجذب توریست و شکوفایی اقتصاد منطقه شود.

همچنین حجت الاسلام محمدی، امام جمعه طبس، فرودگاه و راه آهن را از برکات نظام اسلامی و مایه پیشرفت و ارتباط بهتر شهرستان برشمرد و گفت: طبس شهری شناخته شده در ایران است که با شکست آمریکا در 5 اردیبهشت سال 58 در صحرای طبس و نیز شکار RQ  نام آن جهانی شده است.

وی بر ضرورت توجه صاحبان صنایع و معادن و افرادی که از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند برای حمایت از پروازهای فرودگاه طبس به عنوان شریان ارتباطی سریع و ایمن با پایتخت تاکید کرد.

همچنین مدیرکل فرودگاه های استان در دیدار جداگانه با فرماندار ویژه شهرستان طبس از حمایت ها و پیگیری های معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان در افزایش پروازهای فرودگاه طبس تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده ویژه طبس نیز وجود فرودگاه را از لازمه های توسعه شهرستان برشمرد و بر نقش کلیدی آن در زمان بحران به ویژه سیل اخیر تاکید کرد.

نظر شما