شناسهٔ خبر: 32426109 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفاف | لینک خبر

دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی دو حوزه جدا نشدنی اند

صاحب‌خبر -

 

دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی به همان اندازه از هم جدا شدنی هستند که خشونت و فیلم های کوئنتین تارانتینو از همدیگر هستند. عده بسیار زیادی دوست دارند که برای تقویت زبان خارجی به تماشای فیلم و سریال های خارجی بنشینند در حالی که عده بیشتری برای سپری کردن اوقات فراغت خود به تماشای آثار سینمایی و یا تلویزیونی می نشینند. در هر حالت، افراد به یک مرجع دانلود فیلم با لینک مستقیم وهمچنین یک مرجع دانلود زیرنویس نیاز دارند. زیرنویس فارسی فیلم و زیرنویس فارسی سریال ها توسط تیم های ترجمه که معمولا با سایت های دانلود فیلم همکاری می کنند، ترجمه می شوند. با اینکه مترجم ها زحمت زیادی برای زیرنویس ها می کشند و یک زیرنویس از اهمیت بالایی در حین تماشا برخوردار است، اما کمتر دیده می شوند.

آن ها در تمام طول شبانه روز تلاش می کنند که زیرنویس ها را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مخاطبان برسانند اما با این حال، کمتر از آن ها تشکر و قدردانی می شود. اهمیت یک زیرنویس فارسی هماهنگ و خوب زمانی مشخصی می شود که شما با شور و اشتیاق زیاد فیلم مورد نظرتان را دانلود و همه چیز از جمله زیرنویس فارسی را برای تماشای آن فراهم کرده اید. یهویی در اواسط فیلم، زیرنویس ناهماهنگ می شود! در این حال عکس العمل شما چیست؟ بدون شک حال شما گرفته می شود؛ تازه این در حالتی است که زیرنویس فارسی از کیفیت ترجمه خوبی برخوردار باشد. شاید فکر کنید که یک موضوع ساده را زیاد پیچیده می کنیم اما واقعیت این است که می خواهیم شما را در موقعیت قرار دهیم تا متوجه شوید که حق دارید فیلم را با کیفیت خوب و با زیرنویس فارسی هماهنگ تماشا کنید.

چون در غیر اینصورت هم ناراحت می شوید و هم از لذت تماشای فیلم و سریال محبوبتان کاسته می شود. خوشبختانه این موضوع راه حل دارد و آن، استفاده از سایت های مجرب است. سایت های مختلفی در زمینه دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی فعالیت می کنند و انتخاب یک سایت به عنوان مرجع کار نسبتا سختی است. شما با استفاده از سایت های دانلود فیلم مجرب نظیر فیلم تو مووی، دیبا موویز، نایت مووی، سینما و چندین سایت دیگر می توانید تا حد زیادی کیفیت فیلم و سریال دیدن خود را بالا ببرید. چون ممکن است در برخی سایت ها فیلم را دانلود کنید و امکان دارد که صدا و تصویر آن مشکل داشته باشد. این مورد برای سایت های ذکر شده هم ممکن است پیش بیاید اما با توجه به کاربران بسیار زیاد آن، این مشکل سریعا رفع می شود.

در میان سایت های مرجع زیرنویس فارسی هم می توانید از سایت های ایران زیرنویس و جهان زیرنویس استفاده کنید که از محبوب ترین و بروزترین سایت های دانلود زیرنویس فارسی هستند. سایت ایران زیرنویس یکی از سایت هایی است که مطابق نیاز کاربران پیش می رود و طبق بررسی انجام شده بهترین و هماهنگ ترین زیرنویس فارسی موجود را برای فیلم ها و سریال ها قرار می دهد. این سایت همچنین با بروز رسانی لینک های دانلود و اصلاح زیرنویس ها برای رفع مشکلات احتمالی، به سایتی بی رقیب تبدیل شده است. با استفاده از سایت ایران زیرنویس دیگر نیازی نیست که نگران مشکل ناخوانا بودن زیرنویس و یا ناهماهنگ بودن آن باشید. پس حتما از سایت های محبوب و با کیفیت استفاده کنید تا نهایت لذت را از تماشای فیلم و سریال مورد نظرتان ببرید.

مخاطبان این دو حوزه بسیار زیاد هستند و روزانه چند میلیون مخاطب با استفاده از ویدیو کلوپ ها و سایت های دانلود فیلم به تماشای فیلم و سریال می پردازند. برخی از این سایت ها خدمات خود را به صورت رایگان عرضه می کنند و برخی دیگر با پرداخت هزینه های ماهانه به کاربران خود سرویس می دهند که البته ارزشش را دارد. سلیقه هر کدام از این مخاطبان متفاوت است اما اکثریت به سمت فیلم های اکشن، ترسناک و ابرقهرمانی می روند. فیلم های ابرقهرمانی که عموما فیلم های مارول هستند، بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند و همه جا صحبت از این فیلم هاست. اینگونه فیلم که بسیار پر خرج هستند و بلاک باستر نامیده می شوند، معمولا منتقدان را راضی نگه می دارند و فروش بسیار خوبی را در گیشه تجربه می کنند.

با اینکه بلاک باسترها در سینماهای ایران اکران نمی شوند، اما خبر خوب این است که قرار یکی از این بلاک باسترها همزمان با کشورهای خارجی در ایران هم اکران شود. طبق اعلام کمپانی یونیورسال پیکچرز فیلم "سریع و خشن تقدیم می کند: هابز و شاو" به عنوان نخستین فیلم خارجی در مرداد ماه 1398 در سینماهای ایران اکران می شود. البته اطلاعات بیشتری در این مورد در دسترس نیست و باید تا مرداد ماه صبر کنیم. اگر از افرادی هستید که زبان انگلیسی ضعیفی دارید، به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنیم که فیلم را در سینما ببینید. چون هم بخش های خنده دار فیلم را متوجه نمی شود و هم برایتان اسپویل می شود. پس ثبر کنید و با استفاده از همان روش قدیمی یعنی دانلود فیلم و دانلود زیرنویس فارسی به تماشای فیلم بپردازید.

 

*رپورتاژ آگهی

نظر شما