شناسهٔ خبر: 32424747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

2 سارق مسلح در مشهد دستگیر شدند

به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ ابراهیم قربانزاده گفت: گشت کلانتری آبکوه مشهد به 2 جوان حین جابه جاکردن وسایل داخل یک خودرو مشکوک

صاحب‌خبر - به گزارش روز دوشنبه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، سرهنگ ابراهیم قربانزاده گفت: گشت کلانتری آبکوه مشهد به 2 جوان حین جابه جاکردن وسایل داخل یک خودرو مشکوک شد.
وی افزود: این 2 نفر به محض مشاهده پلیس با یک دستگاه خودرو 206 از محل متواری شدند و یکی از آنان با سلاح کلت ساچمه ای به سوی خودرو پلیس شلیک کرد.
وی اظهار داشت: ماموران نیز با شلیک به لاستیک این خودرو که سرقتی بود آن را متوقف کردند.
سرهنگ قربانزاده گفت: در این عملیات متهمان دستگیر شدند و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

* بیش از 43 هزار نخ سیگار قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی نیز گفت: 43 هزار و 780 نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ های مرزی درگز و سرخس طی 24 ساعت گذشته کشف و ضبط شد.
سردار ماشاء الله جان نثار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه گشت هنگ مرزی درگز حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و در بازرسی از آن 43 هزار نخ سیگار قاچاق کشف کرد.
وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را 215 میلیون ریال برآورد کرده اند اظهار داشت: یک متهم در این ارتباط دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.
وی گفت: مرزبانان حوزه استحفاظی هنگ مرزی سرخس نیز 780 نخ سیگار قاچاق به ارزش 2 میلیون و 850 هزار ریال از یک قاچاقچی کشف کردند.
خراسان رضوی 530 کیلومتر با جمهوری ترکمنستان و 302 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
7505/ 6053
انتهای پیام

نظر شما