شناسهٔ خبر: 32422958 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

صرفه‌جویی یک میلیارد ریالی در جشن‌های نیمه‌شعبان زنجان، برای طرح «هر مسجد یک خانه»

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از صرفه‌جویی یک میلیارد ریالی در جشن‌های نیمه‌شعبان استان، برای کمک به طرح«هر مسجد یک خانه» خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام جعفر جنتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به عنوان متولی امور مساجد، سالانه برنامه‌های مختلفی را در این اماکن مقدس اجرایی می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری جشن‌های نیمه‌شعبان در مساجد و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه امسال موضوع سیل در برخی از استان‌های کشور را داشتیم از همین رو قرار بر این شد که بخشی از هزینه‌های این جشن‌ها صرف امور سیل‌زدگان شود.

وی با اشاره به صرفه‌جویی یک میلیارد ریالی مساجد در جشن‌های نیمه شعبان بیان کرد: این کمک‌ها در قالب طرح «هر مسجد، یک خانه» به سیل‌زدگان انجام می‌شود.

جنتی با اشاره به اینکه پیش از این نیز شاهد کمک مردم استان به سیل‌زدگان بودیم، اضافه کرد: با یک میلیارد ریالی که از محل صرفه‌جویی در جشن‌های نیمه شعبان انجام شده، میزان کمک‌های مردم استان زنجان به 9 میلیارد ریال رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه همچنان جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان ادامه دارد، تصریح کرد: مردم استان زنجان با توجه به روحیه نوع دوستی که دارند، همواره در کمک به همنوعان خود پیشتاز بوده‌اند که این بار نیز شاهد این حضور چشمگیر هستیم.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما