شناسهٔ خبر: 32419518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، برگزار می کند؛

5 سمینار آموزشی توانمندسازی فعالان حرفه ای گردشگری در تبریز

نصر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری 5 سمینار آموزشی در راستای توانمندسازی فعالان حرفه ای شاغل در تاسیسات گردشگری در تبریز، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، "مرتضی آبدار" از برگزاری 5 سمینار آموزشی فعالان حرفه ای شاغل در تاسیسات گردشگری در تبریز خبر داد و گفت: طرح یاد شده توسط معاونت گردشگری در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات در حوزه گردشگری و توانمندسازی عوامل مرتبط با این بخش به منظور آمادگی هر چه بیشتر فعالان این حوزه در پذیرش گردشگران برگزار می شود.

وی افزود: طرح آموزش و توانمندسازی فعالان حرفه‌ای حوزه گردشگری استان، در ادامه دوره های قبلی، در قالب 5 سمینار آموزشی از 3 تا 11 اردیبهشت ماه به صورت رایگان و با ارائه گواهینامه پایان دوره آموزشی برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی استان به محورهای آموزشی این دوره ها اشاره کرد و گفت: این طرح بر اساس اهداف و سیاست های کلان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری  استان در محورهایی نظیر "آداب و رفتار حرفه ای در صنعت مهمان نوازی و گردشگری"، "مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری"، "نوآوری و فناوری های جدید در گردشگری" و "گردشگری پایدار" و "آشنایی با صنعت گردشگری" تدوین شده است.

گفتنی است متقاضیان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با سازمان مدیریت صنعتی استان به شماره 33379955 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/

نظر شما