شناسهٔ خبر: 32419197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان‌رضوی مطرح کرد:

افزایش کیفیت خدمت‌رسانی با تزریق اندیشه نخبگانی

سید سعیدرضا احمدی‌زاده؛ تزریق اندیشه نخبگانی به بخش‌های مختلف نهادها و دستگاه‌های اجرایی را زمینه‌ساز افزایش کیفیت خدمت‌رسانی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ سید سعیدرضا احمدی‌زاده؛ رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان‌رضوی  در نشست با رئیس شورای شهر مشهد با تأکید بر لزوم افزایش هم‌افزایی‌ با دستگاه های اجرایی استان و خاصه مدیریت شهری، گفت: حرکت مدبرانه در حوزه شهری و هم‌راستایی با نظام مدیریت‌اجرایی یکی از اصول تحقق اهداف نخبگانی است. 

وی افزود: پایش نخبگانی و همچنین ارتباط نظام‌مند با دستگاه‌ها و نهادهای درون‌استانی و حتی بخش‌های خصوصی سبب می‌شود زمینه لازم برای اشتغال مستعدان‌برتر و دانش‌آموختگان فراهم شود تا از این طریق هم اندیشه نخبگانی به بخش‌های مختلف استان تزریق شود و هم دستگاه‌ها و نهادها بتوانند با کیفیت بهتری خدمت‌رسانی کنند.

احمدی‌زاده اجرای ایده و طرح نخبگانی را یکی از بهترین راهکارها برای برون‌رفت از مشکلات و زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه دانست و اظهار داشت: علاوه بر امکانات و امکان‌های دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مانند شهرداری و شورای‌اسلامی‌شهر، قابلیت و توانایی نیروهای نخبگانی نیز باید بکار گرفته شود.

رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان‌رضوی با اشاره به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در حوزۀ نخبگانی، ارتقاء حس وطن‌دوستی، افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی و همچنین ایجاد و ارتقاء حس خودباوری را از مهمترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها عنوان کرد.

احمدی‌زاده در پایان به تشریح طرح شهید احمدی‌روشن و اهداف آن پرداخت.

نظر شما