شناسهٔ خبر: 32419126 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس فدراسیون شنا در گفتگو با مهر:

استخر آزادی هویت شنا است نمی‌توان هویت را گرفت

محسن رضوانی درباره آخرین وضعیت استخر آزادی گفت: جلسه‌ای خواهیم داشت و همه چیز مشخص می شود.

صاحب‌خبر -

رئیس فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت استخر قهرمانی آزادی گفت: تلاش ما بر این است تا این موضوع در آرامش حل شود. مطمئن باشید فدراسیون از حق و حقوقش نمی‌گذرد.

رضوانی درباره اعزام شناگران به مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: سوم اردیبهشت شناگران عازم خواهند شد با توجه به وضعیتی که برای استخر پیش آمد تمرینات ملی پوشان را در استخر دیگری برگزار کردیم.

وی تاکید کرد: وزیر ورزش و داورزنی تاکید کرده‌اند که استخر باید در اختیار شنا باشد و هر ساعتی که فدراسیون نجات غریق استخر را نیاز داشته باشد با تعامل در اختیارشان قرار دهیم.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که چه زمانی تکلیف استخر روشن خواهد شد؟ گفت: حدود ۲ هفته شد که درگیر این موضوع هستیم و تمام فکر و تمرکزمان حل این مشکل است. همه باید کمک کنیم تا در آرامش به نتیجه برسیم چرا که این استخر حق شنا است. استخر آزادی هویت شنا است و نمی‌توان هویتش را گرفت.

رضوانی درباره اینکه گفته می‌شود فدراسیون شنا اجاره‌ای پرداخت نکرده است؟ گفت: سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیون تومان به شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی پرداخت کرده‌ایم و این درست نیست که مبلغی پرداخت نشده است.

رئیس فدراسیون شنا در پایان گفت: بیش از سه دهه است که دو استخر در اختیار فدراسیون بوده است. قبلاً استخر کشوری و آزادی که بعداً کشوری گرفته شد و سپس در استخر آزادی و ۹ دی مشغول بودیم. در اختیار داشتن ۲ استخر حداقل کار در شنا است.

نظر شما