شناسهٔ خبر: 32416053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: وضعیت انشعابات ورزشگاه مراغه ظرف دو هفته مشخص شود

مراغه - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار مراغه گفت: شرکت های گاز، برق و آب و فاضلاب نتیجه استعلامات مربوط به انشعابات ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان را که ظرف دو هفته اعلام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز دوشنبه در نشست بررسی مشکل انشعابات این ورزشگاه که با حضور روسای ادارات مربوطه در دفتر فنی ورزشگاه برگزار شد، افزود: دستگاه های متولی در اعطای انشعابات و هزینه های مربوط به آن تخفیفات ویژه را در نظر بگیرند.
وی گفت: در حال حاضر انشعابات آب، برق و گاز به صورت موقت در این ورزشگاه وجود دارد که با پیگیری های صورت گرفته امیدواریم عملیات اجرایی انشعابات دائم از 15 اردیبهشت ماه آغاز شود.
وی اضافه کرد: برای گاز رسانی نیاز به یک کیلومتر لوله گذاری است و برای واگذاری انشعاب برق که به صورت هوایی خواهد بود باید یک کیلومتر تیرگذاری و احداث پست برق انجام شود.
شکری افزود: طرح ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در حال حاضر به صورت کامل به بهره برداری رسیده و فقط مشکل انشعابات دائم این استادیوم باقی مانده است.
به گزارش ایرنا، کلنگ احداث این ورزشگاه در سال 74 با حضور رئیس جمهوری وقت به زمین زده شد و عملیات ساخت آن از سال 77 آغاز شد.
ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه در حالی در 16 بهمن ماه سال گذشته در پنجمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری رسیده که هم اکنون نیز عملیات عمرانی در این ورزشگاه ادامه دارد و حتی مشکل انشعابات این ورزشگاه تیز حل نشده است.
مراغه با داشتن 20 تیم ورزشی فوتبال و یک هزار فوتبالیست بیمه شده، تنها یک زمین چمن برای بازی فوتبال دارد.
لازم به ذکر است که به دلیل مصنوعی بودن چمن این ورزشگاه، حتی نمی توان میزبان مسابقات استانی در این استادیوم بود.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است
3077/9880

نظر شما