شناسهٔ خبر: 32415045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا:

استخر و چمن ورزشگاه وحدت آستارا در سالجاری به بهره برداری می رسد

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت : استخر و چمن ورزشگاه این شهرستان مرزی در سالجاری به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ وحید خاصی پور گفت : با وجود اینکه دولت تدبیر و امید مصوب کرده تا تکمیل پروژه های نیمه کاره ، پروژه های جدیدی احداث نشود ، اما با تلاش و پیگیریهای نماینده آستارا در سال ۹۷ با احداث چمن مصنوعی در این شهرستان موافقت شد.

وی در ادامه با بیان اینکه استخر آستارا اکنون در مرحله کاشی کاری قرار دارد ، اضافه کرد : در حال حاضر به لحاظ اعتبار مشکلی وجود ندارد و این پروژه در صورت روند طبیعی تزریق اعتبار در نیمه دوم سال ۹۸ به بهره برداری می رسد.

وی سپس افزود : در سال گذشته مبلغ سه میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برای زیر سازی چمن ورزشگاه وحدت آستارا از طریق اعتبارات ملی و ارزش افزوده توسط نماینده شهرستان جذب شد.

خاصی پور همچنین درخصوص وقفه در خرید واجرای چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت گفت : در سال گذشته برای خرید چمن ورزشگاه از سوی دولت ۱۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت ، اما به علت نوسانات و افزایش قیمت چمن ، انعقاد قرار داد با این مبلغ با پیمانکار امکانپذیر نبود.

وی اضافه کرد : با تلاش نماینده شهرستان سه میلیارد ریال اعتبار دیگر جذب و به مبلغ مذکور اضافه شد ، تا پیمانکار برنده مناقصه بتواند قرارداداش را برای اجرای پروژه با وزارت ورزش وجوانان منعقد کند.

وی در پایان با بیان اینکه مدت زمان اجرای پروژه چمن مصنوعی ورزشگاه وحدت آستارا ۵ ماه است ، اضافه کرد : این پروژه در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال درنیمه نخست سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.

نظر شما