شناسهٔ خبر: 32410640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت شیروان با حضور مسئولان این شهرستان افتتاح شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان از افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت همزمان با آغاز هفته سلامت، خبر داد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر علی آرمیده با اشاره به این که با افتتاح این مرکز به حدود پنج هزار نفر خدمات بهداشتی درمانی ارائه می شود ،  اظهار کرد: مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت با حضور امام جمعه شهرستان، نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این مرکز در زمینی به مساحت هزار و ۹۰۵ متر مربع و با ۵۲۰ متر زیربنا افتتاح شد، اضافه کرد: زمین مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت توسط نیکوکار خیراندیش، مرحوم حاج براتعلی درستکار اهدا شده است. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شیروان با اشاره به اینکه در این مرکز یک پزشک، یک ماما، کارشناس بهداشتی خانم، کارشناس بهداشت محیط و پنج نفر بهورز مستقر شده اند، اظهار کرد: خدمات مراقبت های بهداشتی اولیه توسط کارکنان این مرکز همه روزه ارائه می شود. 

دکتر آرمیده گفت: امکان ارائه خدمات دندانپزشکی نیز در مرکز خدمات جامع سلامت شهری زیارت مهیا شده است.

وی تصریح کرد: شهر زیارت شیروان چهار هزار و ۷۴۲ نفر جمعیت دارد که در سال ۹۷، حدود 10 هزار و ۸۶۰ خدمت پزشکی از قبیل نوار قلب، درمان سوختگی موضعی، بخیه، ویزیت پزشک، خدمات بهداشت باروری، تزریق سرم و درمان سرپایی و همچنین هزار و 200 خدمت آزمایشگاهی ارائه نموده است. 

وی یادآور شد: با افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت شهری زیارت، مشکل بسیاری از بیماران برای تردد و طی مسافت جهت مراجعه به درمانگاه ها و بیمارستان ها مرتفع شده است.

 

نظر شما